Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Magazin

Én is gyökér autós lettem

2022.12.21.
in Magazin
0
0
SHARES
4
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

Szóval az úgy volt, hogy éppen az első totalcaros állásinterjúmról tartottam hazafelé, jól sikerült, vidám voltam. Nem régóta vagyok fővárosi lakos, szóval azt terveztem, GPS-szel valahogy elkanyargok az Erzsébet hídig, aztán a túloldaltól már amúgy is tudom – nem lesz itt kérem semmi gond. Ekkor utolértem egy piros lámpa előtt várakozó kocsisort. Balra mellettem üres kanyarodósáv, mindenhol máshol autók. Megláttam egy kissé talán furcsán elhelyezett táblát, mely szerint „Erzsébet híd balra”. Na tessék, a GPS meg egyenesen akarna vinni. Ennyit a modern technológiáról, én bezzeg figyelek. Zöldre váltottak a lámpák, én kihúzódtam a kanyarodósávba, és a kereszteződés felé sietve elhúztam a kocsisor mellett.

GettyImages-887971-002

Éppen nagyon büszke voltam, milyen szemfüles és okos autóvezető vagyok, amikor a kanyar felé robogva feltűnt, hogy az bizony baromira nem arra kanyarodik, amerre nekem mennem kellene. Mindeközben jobbra mellettem is megindult a kocsisor. A tumultus miatt nem volt könnyű visszasorolni, azért mégis megláttam egy kisebb lyukat, ahova úgy tűnt, talán még beférhetek, ha a fehér astrás beenged. Mivel ez nem volt egyértelmű, finoman befelé húzódva még inkább hangsúlyoztam besorolási szándékom. A szituáció jó eséllyel az astrásnak sem volt tiszta. Úgy tűnt, pusztán előzékenységből nem fog beengedni, de abban sem volt biztos, nem fogom-e paraszt módon ráhúzni az autóm, szóval bár finoman lassított talán, annyira azért nem, hogy beférjek elé. Az utolsó pillanatig vártam, hátha mégiscsak megenyhül, de úgy tűnt, nem fog. Ugyan ebben a pillanatban ő is azt hihette, mivel már nincs előttem út, rá fogom húzni a kormányt. Mindketten egyszerre tapostunk a fékbe. Aztán besoroltam elé.

Nagyon hamar leesett, hogy ez az egész kívülről úgy nézhetett ki, hogy az a vézna gyökér a kék Yarisában – én – olyan kurvára siet, hogy hiába zöld a lámpa, nekiáll bazdmeg előzni a kocsisort a kanyarodósávban, mert nem ér rá, aztán amikor elfogy előtte az út mit csinál a parasztja? Közveszélyes módon, egy másik autót fékezésre kényszerítve, igazi bunkó módjáró visszapofátlankodik a sávba. Hát mégis mekkora gyökér az ilyen? 

Vettem egy nagy levegőt, és lélekben felkészültem a jogos villogásra, dudálásra és anyázásra, amit az astrás hamarosan szállított is bőségesen. A következő lámpánál aztán mellém állt, és vehemensem magyarázni kezdett a felhúzott ablakon át, amire én bűnbánó arccal próbáltam mutogatni, hogy igen, tudom, igazad van, én voltam a hülye, bocs.

GettyImages-1340280766

Nincs mit tenni, én is gyökér autós lettem. De hát mégis hogy lehet ez? Én alapból nem vagyok ilyen. Az esetek 83,7%-ában átengedem a gyalogosokat a zebrán, mindig beengedem magam elé a besorolókat, nem villogok, nem dudálok és nem kezdek idióta előzésekbe, ha egy forgalmas úton beszorulok egy kamion mögé. Meg amúgy is. Én vagyok a kivétel. A türelem és előzékenység mintapéldánya. Oké, persze, látva az utak parasztjait néha azért én is anyázok egyet félhangosan, de ez csak bosszankodás, meg amúgy is, aki szánt szándékkal gyökérkedik, az meg érdemli.

Bár… én sem szándékosan voltam most gyökér. Mármint nyilván kellett hozzá az a kissé megtévesztő módon kihelyezett tábla, meg jó adag a saját hülyeségemből, de azért ez az egész mégsem teljesen az volt, aminek kívülről látszott (ettől még persze gyökér voltam, ez kétségtelen).

GettyImages-599718046

És vajon azok közül az emberek közül, akiket te is és én is nap mint nap elkönyvelünk egy igazi címeres ökörnek, bunkónak, faszparasztnak, akinek azonnal be kellene vonni a jogsiját, meg amúgy is, ki adhatott ennek jogsit egyáltalán… szóval hogy közülük vajon hányan gyökerek ténylegesen, és hányan alapvetően jóhiszemű, rendes autósok, akik csak benéztek valamit? Mert hát ha velem megtörtént, akkor bizonyára másokkal is (és akkor most nyilván nem az ilyenekre gondolok).

A lényeg, hogy kiderült: nem vagyok kivétel. A kérdés már csak az, hogy én is pont olyan türelmetlen, agresszív és önző vagyok-e, mint mindenki más, vagy mindenki más olyan előzékeny, türelmes és jóhiszemű, mint amilyennek én is hiszem magam, csak néha csinál valami hülyeséget, mint most én.

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: News
Előző hír

Ilyen lenne szabadidő-autóként a Nissan Z

Következő hír

Itt a karácsonyi videó amit már nagyon vártunk – Subaru Imprezák a főszereplők

admin

admin

Következő hír
Itt a karácsonyi videó amit már nagyon vártunk – Subaru Imprezák a főszereplők

Itt a karácsonyi videó amit már nagyon vártunk – Subaru Imprezák a főszereplők

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
7 autó CR7 garázsából

7 autó CR7 garázsából

2023.01.01.
Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki

Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki

2023.01.12.
Lada Niva 300 lóerővel? Ilyen is van!

Lada Niva 300 lóerővel? Ilyen is van!

2023.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

2023.02.02.
Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

2023.02.02.
Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

2023.02.02.
A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

2023.02.02.

Friss Hírek

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

2023.02.02.
Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

2023.02.02.
Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

2023.02.02.
A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

2023.02.02.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

2023.02.02.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek