Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Hírek

Ilyen lesz mostantól minden Volvo?

2021.06.30.
in Hírek
0
0
SHARES
0
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

Az évtized második felére teherviselő elemként beépített, a jelenleginél 50 százalékkal nagyobb kapacitással bíró, saját fejlesztésű akkumulátorral, teljesen sík padlójú, kifejezetten elektromos járművekhez fejlesztett platformra épülő villanyautók jelennek meg a Volvo palettáján. Még az évtized eleje előtt jöhetnek az 1000 kilométeres hatótávolságú, villámgyorsan tölthető e-autók, amelyek nem csak felvenni, de leadni is képesek az elektromos energiát, így visszatáplálhatnak a hálózatba.

Ilyen lesz mostantól minden Volvo? 1

A cég 2030-ra teljesen kivezeti kínálatából a belső égésű motorokat, házon belül hozza viszont a szoftverek fejlesztését, amelyek tökéletesítésében a Volvo-tulajdonosok aktív részvételére is számítanak (amennyiben megkérik majd őket, hogy engedélyezzék: autójuk valós időben továbbíthassa a menetadatokat a céges felhőbe.)

Ilyen és ehhez hasonló, ígéretes témákról folyt a beszélgetés a cég június utolsó napján megszervezett online, interaktív sajtókonferenciáján, amelynek leginkább kézzel fogható újdonsága a Concept Recharge tanulmányautó volt.

Ilyen lesz mostantól minden Volvo? 2

A belső égésű motor hiánya és a nagyméretű akkucsomag helyigénye miatt nyújtott tengelytáv jellemzi a tanulmányt, a gépházfedél mélyebbre költözhetett, ugyanakkor a tervezők megőrizték az XC szériára (és a világ minden egyéb szabadidőjárművére) jellemző, emelt üléshelyzetet. Ez sajátos formavilágot eredményez, amihez jobb, ha hozzászokunk, mert ilyenek lesznek a jövő Volvói – ami tulajdonképpen nem is olyan nagyon idegen: a Concept Recharge leginkább egy nagyon megemelt, kicsit eltorzított Volvo kombira emlékeztet.

Ilyen lesz mostantól minden Volvo? 3

Szintén állandósulni fog a pajzzsal kiváltott hűtőmaszk, amely magával hozta a klasszikus T-betűt (pardon: Thor kalapácsát) mintázó lámpatest átlényegülését. A hátsó függőleges lámpa marad, de kiegészül aktív aerodinamikai elemekkel.

Az utastérben 15 colos, álló formátumú érintőképernyőt találunk, a berendezés a lehető legegyszerűbb, sallangmentes. Ilyenek lesznek várhatóan a szériamodellek is, cserében a Volvo kiváló anyag- és összeszerelési minőséget ígér.

Ilyen lesz mostantól minden Volvo? 4

A videók megtekintéséhez kattints ide!

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: elektromos szabadidőjárműHírekvillanyautóVolvo
Előző hír

Filmen a legújabb Volvo szabadidőjármű

Következő hír

Tekerték vagy nem tekerték? – MűhelyPRN: Volkswagen Passat B6 – 2009.

admin

admin

Következő hír
Tekerték vagy nem tekerték? – MűhelyPRN: Volkswagen Passat B6 – 2009.

Tekerték vagy nem tekerték? - MűhelyPRN: Volkswagen Passat B6 – 2009.

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

2018.02.11.
Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

2021.09.28.
Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

2020.07.16.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Hat halálos áldozat a magas üzemanyagárak miatt

Hat halálos áldozat a magas üzemanyagárak miatt

2022.06.27.
…mikor ugrik át a vezérlés? – Fotelnepper: Fiat Punto II. 1.3 Multijet – 2003.

…mikor ugrik át a vezérlés? – Fotelnepper: Fiat Punto II. 1.3 Multijet – 2003.

2022.06.27.
A Bugatti EB110-hez szóló, csodás szerelmes vers az első Centodieci

A Bugatti EB110-hez szóló, csodás szerelmes vers az első Centodieci

2022.06.27.
Testvért kap a VW Passat

Testvért kap a VW Passat

2022.06.27.

Friss Hírek

Hat halálos áldozat a magas üzemanyagárak miatt

Hat halálos áldozat a magas üzemanyagárak miatt

2022.06.27.
…mikor ugrik át a vezérlés? – Fotelnepper: Fiat Punto II. 1.3 Multijet – 2003.

…mikor ugrik át a vezérlés? – Fotelnepper: Fiat Punto II. 1.3 Multijet – 2003.

2022.06.27.
A Bugatti EB110-hez szóló, csodás szerelmes vers az első Centodieci

A Bugatti EB110-hez szóló, csodás szerelmes vers az első Centodieci

2022.06.27.
Testvért kap a VW Passat

Testvért kap a VW Passat

2022.06.27.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Hat halálos áldozat a magas üzemanyagárak miatt

Hat halálos áldozat a magas üzemanyagárak miatt

2022.06.27.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek