
Tom Fowler, a Toyota Gazoo Racing technikai igazgatója elárulta, hol lesz majd a legnagyobb különbség a Rally1-es és a jelenlegi WRC autók között.
“Ha egy aszfaltos versenyt, vagy egy tempós, finn stílusú murvás utat, akkor kisebb a különbség a Rally1 és a WRC között. – mondta Tom Fowler, a Toyota technikai igazgatója a Dirtfishnek. A lassabb, csúszósabb, technikásabb szakaszokon azonban a Rally1 közelebb kerül a Rally2 autóhoz.Ilyen körülmények között a plusz akkumulátor ellenére sem fogja elérni a Rally1-es autó azt az erőt, amit a WRC tud. Szintén hátrány, hogy a Rally1 nehezebb lesz, ami a gyorsítás és lassítás terén komoly hátrány lesz a mostani WRC-vel szemben.”
A Rally1-es autóknál kevesebb aerodinamikai elem is lesz.
“E tekintetében úgy tudnám leírni, hogy a 2016-os WRC-knél még több, de a jelenlegi WRC-khez képest kevesebb lesz az aerodinamikai csomag a Rally1-es autók esetében.”