Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Hírek

Elektromos gördeszkát is kapott a Mercedes-Benz EQT tanulmány

2021.05.11.
in Hírek
0
0
SHARES
0
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

Ahogy eddig, úgy ezentúl is a Renault Kangoo testvérmodellje lesz a Mercedes-Benz modul egyterűje, de új neveket használnak a németek. A belső égésű motorral szerelt kivitelek T-osztály néven folytatják, az akkumulátoros-elektromos változat EQT néven gyarapítja a kínálatot – ezt előlegezik meg most a szériaközeli tanulmánnyal.

[embedded content]

Az EQ-modellek jellegzetes mosolygós orrát kapja az EQT, amennyire az első sajtófotók alapján meg lehet ítélni, az autó mindkét B oszlopa rögzített, nincs a jobb oldalon a tolóajtóval együtt mozgó B oszlop, ami a Kangoo esetén extraszéles oldalsó nyílást tesz lehetővé. A tanulmánynál 21 colos felnik szolgálják a figyelemfelkeltés, a hűtőrácsban látható apró csillagok halvány mintaként megjelennek az üvegtetőn is. Az első prémium modul egyterűnek ígérik az autót, ennek megfelelően nem spóroltak a krómmal sem, illetve a hátsó lámpákat világító LED-csíkkal kötik össze.

Az utastérben cseppet sem praktikus fehér bőrkárpitot használnak, ennek egy része újrahasznosított forrásból származik. A második üléssorban három gyermekülést lehet egymás mellé behelyezni, a harmadik sor üléseit a padlóba lehet hajtani, vagy ha minden liter számít, pár mozdulattal ki lehet őket emelni. Érdekes részlet a támla hátulján lévő hátizsák-tartó pánt. A tanulmánynál egyébként átlátszó plexi padlót kapott a csomagtér, így szem előtt van a kifejezetten a tanulmányhoz készített elektromos hajtású gördeszka is; majd megküzdenek az utasok azért, hogy ki használja ezt…

A műszerfal kialakítása alapvetően megfelel a Renaultban használtnak, ezért látunk még hagyományos előválasztókart a kormányoszlopra helyezett bajuszkapcsoló helyett, ezért nincs teljesen digitális műszeregység, a központi érintőképernyő is apró a stuttgarti márka többi autójához képest. Aggódni egyébként nem kell, az MBUX digitális segéd ott van a fedélzeten és ugyanazokat a funkciókat tudja, mint a többi autóban.

Azt egyébként nem árulták el a Mercedes-Benz EQT tanulmány sajtóanyagában, hogy mikor számíthatunk a forgalmazásra, csak a T-osztályt említik, ami 2022-ben kerül majd a kereskedésekbe. Nem tudjuk, hányféle karosszériát kínálnak majd, az EQT tanulmány mérete – a karosszéria hossza 4945 mm, szélessége 1863 mm, magassága 1826 mm – alapján ez a nyújtott változat, a nemrég megismert Renault Kangoo egyelőre csak 4,49 méteres hosszal létezik. A normál karosszériában egyébként 44 kWh akkumulátort kap a villanymotoros változat, a nyújtott tengelytáv alapján a hosszú változat alá ennél nagyobb kapacitású telep is elfér.

[embedded content]

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: elektromosElektromos autóEQTgördeszkaHírekMercedes BenzT-osztályvideó
Előző hír

Már rendelhető a Toyota Yaris Cross

Következő hír

Az elektromos városi közlekedés mozgatja a Husqvarna mérnökeinek fantáziáját

admin

admin

Következő hír
Az elektromos városi közlekedés mozgatja a Husqvarna mérnökeinek fantáziáját

Az elektromos városi közlekedés mozgatja a Husqvarna mérnökeinek fantáziáját

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

2018.02.11.
Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

2021.09.28.
Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

2020.07.16.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Mégis mi a fene történik a magyar utakon?

Mégis mi a fene történik a magyar utakon?

2022.08.11.
Lopott veteránokat törhettek rommá Angliában

Lopott veteránokat törhettek rommá Angliában

2022.08.11.
Álca nélkül: Ford Edge

Álca nélkül: Ford Edge

2022.08.10.
SUV-rekordot futott a Lamborghini a Pikes Peak-en, csak azt nem tudjuk, milyen autóval

SUV-rekordot futott a Lamborghini a Pikes Peak-en, csak azt nem tudjuk, milyen autóval

2022.08.10.

Friss Hírek

Mégis mi a fene történik a magyar utakon?

Mégis mi a fene történik a magyar utakon?

2022.08.11.
Lopott veteránokat törhettek rommá Angliában

Lopott veteránokat törhettek rommá Angliában

2022.08.11.
Álca nélkül: Ford Edge

Álca nélkül: Ford Edge

2022.08.10.
SUV-rekordot futott a Lamborghini a Pikes Peak-en, csak azt nem tudjuk, milyen autóval

SUV-rekordot futott a Lamborghini a Pikes Peak-en, csak azt nem tudjuk, milyen autóval

2022.08.10.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Mégis mi a fene történik a magyar utakon?

Mégis mi a fene történik a magyar utakon?

2022.08.11.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek