Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Hírek

Óránként 7 eurót kér majd a Volkswagen az önvezető rendszer használatért

2021.05.07.
in Hírek
0
0
SHARES
0
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

A Volkswagen marketingigazgatója a Top Gear magazinnak árulta el, hogy az előfizetős rendszerek következő lépése az óra alapú díjazás lesz. A tervek szerint például az önvezetés is ilyen módon kerül majd kiszámlázásra a felhasználóknak.

Az autóipar alapvető átalakulása előtt sorra derülnek ki az olyan változtatások, mellyel a gyártók többek között az elektromos autók miatt várható szervizköltség kieséseket is pótolja majd. Mert bizony valamiből kell a folyamatos bevétel, ráadásul mindezt úgy, hogy közben a vásárlók is jól járjanak. A Volkswagen szerint ez utóbbi is szempont!

Legalábbis erre utal Klaus Zellmer, a Volkswagen marketingigazgatója Top Gear-es nyilatkozata, melyben kijelenti, hogy a cég azt tervezi, hogy a jövőben az előfizetéses rendszer határozza meg az autóikat, ráadásul nem kimondottan havi, hanem óránkénti számlázási lehetőséggel is. Így működik majd például az önvezető rendszer is!

Zellmer egészen pontosan 7 eurós óránkénti árról beszélt, azaz a felhasználók tényleg csak akkor fizetnek majd a szolgáltatásért, amikor használják azt. Az igazgató szerint ez azért lehet kitűnő megoldás, mert amellett, hogy segít a cégnek állandó profitot termelni, a vásárlók is könnyebben juthatnak hozzá, hiszen olcsóbb például, mint ha mondjuk vonatra szállt volna az ember. “Gondolj csak bele, mennyibe kerül, ha Londonból elmész Southamptonba vonattal? Biztos, hogy többe, mint 7 euró”.

Arról nem is beszélve, hogy a jelenlegi állás szerint, ha a rendszert az autó extrázásakor kéne egyben kifizetnie a vásárlónak, akkor Klaus Zellmer elmondása alapján egy öt számjegyből álló euróösszegre kéne számítani, ami sokak számára elérhetetlenné tenné az önvezetés lehetőségét.

Érdekes, hogy nem csak a németek gondolkodnak ilyen lehetőségeken. A GM például már korábban egyértelművé tette, hogy amint csak lehet, bevezetik a havi előfizetés lehetőségét a Super Cruise rendszerre. Ez annyiban különbözik majd a Volkswagen által felvázolt módszertől, hogy az amerikaiak kilométertől és használt órától függetlenül számláznának havi 25 dollárt a három éves ingyenes próbaidőszak lejárta után.

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: Autós HírekelőfizetésönvezetésVolkswagen
Előző hír

Ilyen hang már az F1-ben sincs: videón a Ferrari 812 Competizione

Következő hír

Európába jön a kínai villanyautógyártó, a Nio

admin

admin

Következő hír
Európába jön a kínai villanyautógyártó, a Nio

Európába jön a kínai villanyautógyártó, a Nio

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
7 autó CR7 garázsából

7 autó CR7 garázsából

2023.01.01.
Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki

Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki

2023.01.12.
Lada Niva 300 lóerővel? Ilyen is van!

Lada Niva 300 lóerővel? Ilyen is van!

2023.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

2023.02.02.
Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

2023.02.02.
Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

2023.02.02.
A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

2023.02.02.

Friss Hírek

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

2023.02.02.
Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

2023.02.02.
Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

2023.02.02.
A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

2023.02.02.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

2023.02.02.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek