Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Tesztek

Ha van stílusod, ez a SUV-od – Jaguar F-Pace D300

2021.05.07.
in Tesztek
0
0
SHARES
0
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

Ez a pont jelent talán a legtöbbet most a Jaguar F-Pace számára. Szinte teljesen megváltozott az utastér, a korábbi kezdetlegesnek tűnő megoldások és a kategóriához, árcédulához képest méltatlan anyagok szinte teljesen eltűntek. Első és legfontosabb, hogy az ajtókárpiton végre a szokványos helyre kerültek az ablakemelők kapcsolói. Korábban a felső élén voltak, most a könyöklő elején, természetes lelőhelyükön vannak már.

Kimondottan jól kihozza a belső lényegét a fehér kárpit. Bár kényes, érdemes bevállalni, mert a hangulat így felejthetetlen, pláne a hozzá passzoló, majdnem fehér tetőkárpittal. Új a kormány is, az előzőnél jóval részletgazdagabb és jobb kivitelezésű, bár indokolatlanul sok rajta a varrás, mások képesek megoldani egyetlen, maximum kettő varrással a karima borítását. Különleges, hogy a kormány is követi a kárpit színét, de okosan, mert a külső rész sötét maradt.

Ha van stílusod, ez a SUV-od – Jaguar F-Pace D300 4

Teljesen megváltozott az utastér, jobbak lettek az anyagok és a kidolgozás

Díszes varrással látták el az üléskárpitokat is, látványra fenomenális, én kértem elnézést, hogy hitvány farmerommal belé ültem. Maga az ülés viszont kérdőjeles, 164 000 forintért minden irányban elektromosan állítható, még a fejtámla is, de plusz súlyos százezrekért a masszázs is belekerül. Viszont végig nyomta valami a hátam közepét és nem az állítható gerinctámasz volt az, többször ellenőriztem, hogy én állítottam-e be rosszul, de a csak ottmaradt, bármit is nyomkodtam.

Ha van stílusod, ez a SUV-od – Jaguar F-Pace D300 5

Elengedték a tekerős váltókapcsolót, jobban használható az új

Nagyot változott az ergonómia a frissítéssel, a kormányoszlop joystickkal mozgatható motorosan, a klímakonzol félig digitálissá változott és eltűnt a különösen látványos, tekerős váltókapcsoló is.  Teljesen mégsem tudták ezt a tekerő dolgot elengedni, így  az egyszerű billenős váltókar mellette kialakítottak egy lesüllyeszthető tekerőkapcsolót a terepmódoknak. A változás nyomán a középkonzol egyszerűbben használható, ugyan kicsit németes a rend ergonómia de ennek csak örülhetünk.

Tárolókból van éppen elég, egyfelől aa könyöklő alatt és előtt, valamint a váltó kapcsoló előtt és alatt is van rekesz, ha egy doboz sütit kellene biztonságba helyezni. Csomagtartója 650 literes és ha nem rendeljük meg hozzá a 21 colos teljes értékű pótkereket majdnem 400 000 ezerért, csak a szükségpótkereket alig 200-ért, akkor nem kell egy szarkofágra pakolnunk a csomagjainkat, sík lesz a padló, mint a tesztautóban.

A belső legszembetűnőbb újdonsága a multimédia kijelzője, ami a korábbi mélyen ülő kijelző helyett most a műszerfal közepét betakaró tablet. Ez egy horizontálisan hajlított kijelző dupla fedő réteggel, a legfrissebb Pivi Pro szoftverrel és bika háttérrel. Saját erőforrásról működik, így állítólag kiküszöbölhető a bootolási idő indítás után, ami korábban nagyon gáz volt, most már saját háttértára van és két SIM kártyát is tud fogadni, ráadásul egyszerre több telefont is csatlakoztathatunk rá. A hivatalos állítás szerint minden fontos menüt két kattintással elérni, és valóban nem zongoráztam rajta túl sokat.

Ha van stílusod, ez a SUV-od – Jaguar F-Pace D300 6

Hajlított az új multimédia kijelző

Ha van stílusod, ez a SUV-od – Jaguar F-Pace D300 7

Jól néznek ki az ülések és masszírozhatnak is, de valami kényelmetlenül nyomott a sofőrülésben

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: angol autóbrit autódízeldízelmotorJaguarJaguar f-paceösszkerékhajtássorhatsoros hathengeressportosSUVszabadidő-autóÚjautó-teszt
Előző hír

Feltámadt a Messerschmitt Kabinenroller

Következő hír

Velkám tu valóság – Teszt: Dacia Sandero TCE 90 Essential – 2021.

admin

admin

Következő hír
Velkám tu valóság – Teszt: Dacia Sandero TCE 90 Essential – 2021.

Velkám tu valóság - Teszt: Dacia Sandero TCE 90 Essential – 2021.

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
7 autó CR7 garázsából

7 autó CR7 garázsából

2023.01.01.
Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki

Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki

2023.01.12.
Lada Niva 300 lóerővel? Ilyen is van!

Lada Niva 300 lóerővel? Ilyen is van!

2023.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

2023.02.02.
Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

2023.02.02.
Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

2023.02.02.
A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

2023.02.02.

Friss Hírek

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

2023.02.02.
Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

2023.02.02.
Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

2023.02.02.
A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

2023.02.02.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

2023.02.02.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek