Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Hírek

Kínai motorban kötött ki a Norton kéthengeres blokkja

2021.04.28.
in Hírek
0
0
SHARES
0
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

Mielőtt a Norton 2020 elején elkezdte volna a mélyrepülését, melynek a vége az lett, hogy a nagymúltú brit luxusmárka indiai kézben kötött ki, nagy terveket szőttek egy soros kéthengeres mainstream modell köré. Aztán amikor jöttek a gondok, a sikkasztással vádolt vezérigazgató elkezdte kiárulni a fejlesztéseket, és egy 2017-es szerződés alapján végül a kínai Zongshen megkapta a gyártási jogokat.

2

Galéria: Cyclone RX6

Ezt a soros kéthengerest a versenysportból ismert mérnökcéggel, a Ricardóval közösen fejlesztették, és lényegében az 1200 köbcentis V4 RR blokkjának a fele – nagyjából ugyanúgy, ahogyan az Aprilia is az RSV4 első két hengeréből faragta az RS 660 blokkját.

Norton Superlight SS

Norton Superlight SS

A Norton kéthengeresét eredetileg három változatban gyártották volna, a legszerényebb 84 lóerőt tudott volna, és az Atlas Ranger és az Atlas Nomad modellkebe szánták. A második lépcsőt 105 lóerősre tervezték, és a Superlight sportmotorba került volna, illetve lett volna egy feltöltött, 170 lóerős kivitel, a karbonvázas Superlight SS számára.

A Norton Superlight még be tudott mutatkozni a Man TT-n, 2019-ben a Lightweight kategóriában egy nyolcadik helyet hoztak össze, de a szériagyártásig már nem jutottak el, már az emissziós teszteken és a jóváhagyási procedúrán sem jutottak tovább.

2

Galéria: Cyclone RX6

A Norton blokkja végül a Zongshen Cyclone nevű almárkájánál kötött ki, akik az RX6 nevű modelljükbe fogják beépíteni, mely már a szériagyártás küszöbén van, megvannak az engedélyek és jóváhagyások, már tényleg csak a gyártósorokat kell beröffenteni. Két változatot terveznek, az egyik egy utcai, öntött felnis darab lenne, a másik pedig egy terepesebb kivitel, küllős felnivel. Mind a kettő 70 lóerőt fog tudni, tehát kevesebbet, mint amit a Norton eredetileg tervezett, de pariban lesz a Kawasaki Versys-szel és a Suzuki V-Strommal.

A Cyclone RX6 nem ígérkezik hitványnak, ledes világítással, TFT műszerfallal, kulcsnélküli indítással, Nissin fékekkel és Bosch elektronikával érkezik – és úgy tűnik, hogy tényleg érkezni fog, nem belpiacos modellnek szánják, hanem egy olyan zászlóshajónak, amivel el lehet kezdeni ostromolni a nyugati piacokat.

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: News
Előző hír

Csálé kancsók ihlették ezt a Rolls-Royce-t

Következő hír

A Toyota bődületes összeget fizetett a Lyft önvezető járműrészlegéért

admin

admin

Következő hír
A Toyota bődületes összeget fizetett a Lyft önvezető járműrészlegéért

A Toyota bődületes összeget fizetett a Lyft önvezető járműrészlegéért

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
7 autó CR7 garázsából

7 autó CR7 garázsából

2023.01.01.
Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki

Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki

2023.01.12.
Lada Niva 300 lóerővel? Ilyen is van!

Lada Niva 300 lóerővel? Ilyen is van!

2023.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

2023.02.02.
Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

2023.02.02.
Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

2023.02.02.
A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

2023.02.02.

Friss Hírek

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

2023.02.02.
Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

Fokozta legnépszerűbb modelljének tudását a Radical

2023.02.02.
Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

Klasszikus francia autók elektromos átépítését kínálja az R-Fit Vintage

2023.02.02.
A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

A vírus és a válság sem akadályozta az embereket, hogy Ferrarit vegyenek

2023.02.02.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

Kitart a villanykabrió mellett a Nissan, a valóságban is megépítette a Max-Out tanulmányt

2023.02.02.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek