Jelenleg az utastér lehet az 1-es vevőköre számára az egyik legkomolyabb selling pointja. Szinte pontosan megkapják ugyanazt a minőséget, összeszereltséget, látványt és felszereltséget, mint egy kategóriával feljebb, a 3-asban. Digitális a műszeregység és a multimédián is a legfrissebb iDrive fut. Megy a vezeték nélküli Apple CarPlay, pontosan ugyanazok a kezelőszervek, a kormány, a váltó kapcsolója és az összes forma, mint a nagyobb autóikban. Joggal érzi úgy magát benne az ember, hogy BMW-ben ül, és a termék eladhatósága szempontjából ez egy nagyon fontos pont.
Itt nincs Individual lehetőség, viszont az 1-eshez elérhető belső árnyalatok és anyagok sem rosszak. Amiben a 128ti más, az leginkább a stílus. Apróságokkal feldobott sportcsomagot kap, aki a 128ti-t választja. Itt vannak a sportülések, amiknek az állíthatósága, az ergonómiája az első komolyabb sportülésektől kezdve csiszolódik a BMW-nél, és ma aki beleül, garantáltan tökéletesen be tudja állítani magára. Dőlés, oldaltámasz, távolság a pedáloktól és a kormánytól, mind tökéletes.

Minőségben és tartalomban igazi BMW az 1-es, a 128ti hangulata elég jó, pedig csak apróságokkal dobták fel

Durván jó tartásúak a sportülések, remek a vezetési pozíció a 128ti-ben, egészen olyan, mint a rendes BMW-kben
Pirossal varrták a fekete bőrüléseket és egy dekorbetét is került a háttámlákba. A legfontosabb mégis a hímzett könyöklő, ami legalább egy újabb megoldás, egy jó ötlet, nem csak a műszerfalra felragasztott felirat. Helykínálatban nem kell sokat várni a 2,67 méteres tengelytávtól, de annyi biztos, hogy hátul sokkal tágasabb, mint az előző volt. A fekete tetőkárpit miatt sportosnak is vehető a hangulat, szerintem csak szűkít a térérzeten. Van hangulatvilágítás is, ebben is ötletes megoldást alkalmaztak az 1-esnél, és legalább a hátsó ajtókra is jutott.
Helyből nincs végtelen egy ilyen kompaktban, és a BMW-nél amúgy is arra játszanak, hogy a sofőr és az utasok maguk körül érezzék az autót. Van két pohártartó elöl és egy indukciós telefontöltő pad (pont úgy lehet rátenni a telefont, hogy látszik a kijelző), valamint egy nem túl nagy rekesz a könyöklőben. A csomagtartó 380 literes, ami a kategóriában nem számít valami soknak, de mivel nem családi autó, bőven elég lehet ennyi is az átlagfelhasználónak.

A középkonzol irányító panelje is pont ugyanolyan, mint egy 3-asban