Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Hírek

A Volkswagen döntött: elektromobilitás (X)

2021.04.26.
in Hírek
0
0
SHARES
0
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

Hatalmas lendülettel érkezett meg a magyar autópiacra a Volkswagen ID.3. Az Euro NCAP legutóbbi töréstesztjén ötcsillagosra vizsgázott villanyautó jelenleg nettó 58 kilowattóra kapacitású akkumulátorral és 420 kilométeres WLTP-szerint mért hatótávval kapható. A 204 lóerős villanymotorral szerelt kompakt autó álló helyzetből 100 kilométer/óra sebességre 7,3 másodperc alatt gyorsul fel, végsebessége 160 kilométer/óra, WLTP-szabvány szerinti átlagfogyasztása 15,5 kWh/100 kilométer. Az új, kisebb, 45 kWh-s modell április elején jelent meg a kínálatban.

A Volkswagen döntött: elektromobilitás (X) 1

2020-ban a hazai vásárlók összesen 547 villanyhajtású Volkswagen modell mellett döntöttek, ezzel a márka piacvezetővé vált a magyarországi elektromobilitásban, a teljesen elektromos autók piacán részesedése 18 százalék. Ehhez a teljesítményhez három modell járult hozzá: az e-up!, az e-Golf és a 2020 végén bevezetett ID.3. Azáltal, hogy az ID.3 már hazánkban is elérhető, új fejezet kezdődött a magyarországi elektromobilitás történetében.

Az ID.3 dinamikus, formabontó, mindennapos használatra alkalmas hatótávval rendelkező elektromos autó, mely futurisztikus dizájnjával ténylegesen a jövő autózásának érzetét kelti. Az alkalmazott megújult forma, a felszereltségek sokszínűsége és az új hajtáskoncepció a szakmai és laikus közösségeket is megmozgatta. Az első, úgynevezett prebooker ügyfelek mindössze 7 óra alatt előrendelték mind a magyarországi értékesítésre szánt 80 db 1st edition modellt.

A Volkswagen döntött: elektromobilitás (X) 2Jelenleg a 45 és az 58 kWh-s modellek érhetők el a piacon. A Volkswagen új rendszert alkalmazott a megrendelések segítésére. Az eddigi extránkénti rendelést felváltotta a csomagok alkalmazása: minden egyes akkupakk mérethez két teljesítményű motor és az 58 kWh-s modellhez 6 felszereltség, a 45 kWh-s modellhez pedig 2 felszereltség választható. A legnagyobb, 77 kWh-s modell bevezetése év végén várható.

Zwickau kulcsszerepet játszik a Volkswagen zöldülésében: első alkalommal alakítottak át egy nagy autógyártó üzemet teljes mértékben az e-mobilitásra, mintegy 1,2 milliárd eurós beruházással. Zwickauban 2021-től évente 330 ezer elektromos hajtású jármű hagyja el az összeszerelő sort, ezáltal a telephely Európa legnagyobb és leghatékonyabb elektromos járműgyára, és a Volkswagen globális gyártóhálózat-átalakulásának vezetője lesz. 2021-től kezdődően, a VW-csoport két teljesen elektromos modelljét gyártják Zwickauban, ahol 2020 szeptemberétől az ID.3 mellett már ID.4 modelleket is gyártanak. A VW első teljesen elektromos szabadidő-autója áprilisban megérkezett a magyarországi kereskedésekbe.

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: elektromobilitásHírektöltsük együtt a jövőtvillanyautóVolkswagen
Előző hír

Legjobb tudásuk szerint – Alfa Romeo Giulia QV és Stelvio QV összehasonlítás

Következő hír

F1: Leclerc nem kér az új szabályból

admin

admin

Következő hír
F1: Leclerc nem kér az új szabályból

F1: Leclerc nem kér az új szabályból

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

2018.02.11.
Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

2021.09.28.
Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

2020.07.16.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Erre volt képes a Škoda Octavia RS kombi a jávorszarvasteszten

Erre volt képes a Škoda Octavia RS kombi a jávorszarvasteszten

2022.07.04.
Gyártásba küldhetik a Polestar sportkocsiját

Gyártásba küldhetik a Polestar sportkocsiját

2022.07.04.
Horror után dráma a Forma-1-ben

Horror után dráma a Forma-1-ben

2022.07.04.
Elképesztő dolgot tett egy autós az M30-ason

Elképesztő dolgot tett egy autós az M30-ason

2022.07.04.

Friss Hírek

Erre volt képes a Škoda Octavia RS kombi a jávorszarvasteszten

Erre volt képes a Škoda Octavia RS kombi a jávorszarvasteszten

2022.07.04.
Gyártásba küldhetik a Polestar sportkocsiját

Gyártásba küldhetik a Polestar sportkocsiját

2022.07.04.
Horror után dráma a Forma-1-ben

Horror után dráma a Forma-1-ben

2022.07.04.
Elképesztő dolgot tett egy autós az M30-ason

Elképesztő dolgot tett egy autós az M30-ason

2022.07.04.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Erre volt képes a Škoda Octavia RS kombi a jávorszarvasteszten

Erre volt képes a Škoda Octavia RS kombi a jávorszarvasteszten

2022.07.04.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek