Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Hírek

Befutottak az első képek és információk az új Nissan X-Trail-ről

2021.04.19.
in Hírek
0
0
SHARES
0
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

View Comments

Miközben az autós világ éppen Kínára figyel (most pörög a Sanghaji Autószalon), más irányból is jönnek újdonságok. Elsőként az USA számára mutatkozott be a Nissan X-Trail új generációja, amelyet ott hagyományosan Rogue-nak hívnak, de most már láthatjuk azt a kivitelt is, ami Európába érkezik. Sőt, tudunk is róla ezt-azt.

2022 nyaráig kell várni a hazai premierre. Az új CMF-C platform többek között kisebb külső méretekkel, de jobb helykihasználással kecsegtet, miközben valamivel könnyebb, és lényegesen merevebb az elődnél. Minimálisan csökkentek a méretek: 53 mm-rel alacsonyabb, 43 mm-rel rövidebb az újdonság, a tengelytáv nagyjából 3 mm-t zsugorodott. Az ügyes térkihasználást mutatja a hátsó sor tágassága: nagyjából 2 centivel bővebb fej- és lábtér várja az utasokat. A csomagtartó alapállásban 7 százalékkal kisebb, míg lehajtott ülésekkel 6 százalékkal nagyobb a kifutó változatnál.

Miközben a térkínálat a családi használatot támogatja, a kormánymű közvetlenebbre váltott áttétellel, a futómű keményebb szilentblokkokkal és átdolgozott hátsó kialakítással igyekszik a vezetni szerető sofőrök kedvében járni.

Igényesm naprakész és a csökkenő külméretek ellenére tágasabb belsőt kap az új NIssan

A központi kijelző mérete 8 vagy 9 col lehet, természetesen tudja az elvárható telefonos integrációt. Az öt hüvelykes műszerfali kijelző 7-esre nőtt, de létezik egy 12,3 hüvelykes, teljesen digitális kivitele is. A színes HUD is egészen méretes, 10,8 colos.

Kisebb lett a csomagtartó, de használatát praktikus megoldások teszik könnyebbé

Felszereltség tekintetében olyan tételek várják a vevőket, mint az elektromos csomagtérajtó, a panorámatető, vagy a bőrülések, de vezeték nélküli töltő, Bose hangrendszer, ProPilot Assist nevű vezetéstámogató csomag, valamint 18 vagy 19 colos felnik is választhatók a Nissanhoz.

A Vehicle Motion Control nevű rendszer a terepes képességek mellett a kanyarvételre is kifejti jótékony hatását, ehhez a hajtás erősségét kerekenként külön szabályozza.

Európába az e-POWER hibrid rendszerrel érkezik

Amerikában lesz szívómotor és CVT váltó kettős, nálunk viszont a Nissan e-POWER hibrid rendszerével debütál majd az X-Trail. Az ugyanerre a platformra épülő Qashqai esetében így néz ki a rendszer: adott egy 190 lóerős elektromotor, amely 330 Nm kíséretében gondoskodik az első kerekek hajtásáról. Ehhez csatlakozik egy kb. 159 lóerős kétliteres szívómotor, amely képes változtatni a kompresszióját – és kizárólag aggregátként működik, vagyis nem hajt. Ez pedig egy olyan hibridet hoz létre, amely egyesíti az elektromos hajtáslánc előnyeit (pl. gyors reakció) a hibridek nagy hatótávjával és könnyű tankolhatóságával.

Az amerikai Rouge – sok változás nincs

Emellett lehet, hogy a konszern-szerte alkalmazott 1,33 literes négyhengeres benzines turbómotor is feltűnik mondjuk 140 és 163 lóerővel, hatfokozatú kézi vagy fokozatmentes automata váltóval.

View the discussion thread.

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: Hírek
Előző hír

Az új A6 e-tron tanulmány megmutatja az Audi elektromos jövőjét

Következő hír

Boldogkő Rally 2021 – 5-ös rajtszámú páros kizárása, ideiglenes végeredmény

admin

admin

Következő hír
Boldogkő Rally 2021 – 5-ös rajtszámú páros kizárása, ideiglenes végeredmény

Boldogkő Rally 2021 – 5-ös rajtszámú páros kizárása, ideiglenes végeredmény

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

2018.02.11.
Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

2021.09.28.
Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

2020.07.16.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Üzemanyagot a rászorulóknak Horvátországban

Üzemanyagot a rászorulóknak Horvátországban

2022.06.29.
Felborult egy Audi SQ8 a Bem rakparton

Felborult egy Audi SQ8 a Bem rakparton

2022.06.29.
30%-kal kevesebbet autóznak a szlovákok, amióta drágább a benzin

30%-kal kevesebbet autóznak a szlovákok, amióta drágább a benzin

2022.06.29.
Ne bántsd a kétlábú kutyát – Teszt: XEV Yoyo

Ne bántsd a kétlábú kutyát – Teszt: XEV Yoyo

2022.06.29.

Friss Hírek

Üzemanyagot a rászorulóknak Horvátországban

Üzemanyagot a rászorulóknak Horvátországban

2022.06.29.
Felborult egy Audi SQ8 a Bem rakparton

Felborult egy Audi SQ8 a Bem rakparton

2022.06.29.
30%-kal kevesebbet autóznak a szlovákok, amióta drágább a benzin

30%-kal kevesebbet autóznak a szlovákok, amióta drágább a benzin

2022.06.29.
Ne bántsd a kétlábú kutyát – Teszt: XEV Yoyo

Ne bántsd a kétlábú kutyát – Teszt: XEV Yoyo

2022.06.29.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Üzemanyagot a rászorulóknak Horvátországban

Üzemanyagot a rászorulóknak Horvátországban

2022.06.29.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek