Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Tesztek

Gusztusos tálalású az első teljesen francia Opel, de milyen az íze?

2021.04.14.
in Tesztek
0
0
SHARES
0
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

Alig találunk már klasszikusnak mondható Opel-jegyet az új Mokkában. A határozott vonások miatt a műszerfalnak eléggé peugeot-s hangulata van, ami egyáltalán nem probléma. Furcsa felismerés, de ennek az autónak Opel-szaga van, ez volt az első gondolatom, amikor beleültem. Minden gyártóhoz köthető ilyen, és itt is sikerült megtartani, annak ellenére, hogy minden anyagot pontosan ismerünk Peugeot-kból, Citroënekből, DS-ekből, mégis, aki Opelben érzi jól magát, annak ez nem lesz majd idegen.

Gusztusos tálalású az első teljesen francia Opel, de milyen az íze? 8

Jó anyagok, látványos formavilág és korrekt összeszerelés jellemzi az utasteret

Gusztusos tálalású az első teljesen francia Opel, de milyen az íze? 9

A váltó kapcsolója már csak egy billenőkapcsoló, a P gomb kellemetlenül apró, de ha szimplán leállítjuk az autót, akkor is P-be teszi magát

Szinte minden szegletében új, a bajuszkapcsolókat mégis megtartották, na, az opeles alkatrész. Nekem hosszú ujjaim vannak, de integettem egy darabig, mire elértem az indexkart. Ismerős a kormány is, tök jó a fogása még mindig, a váltó kis kapcsolója pedig már az új PSA-alkatrész, ami a Citroën C4-ben is szerepel. Picike, nem kéne sok helyet foglalnia, ha már úgyis csak egy ujjal tudjuk mozgatni, és a pici P gombot is épp csak ujjheggyel tudjuk megnyomni, igazán nem pazarolnék erre a panelre ekkora helyet a középkonzolon. Ismét dizájn az ergonómia felett.

Két 7 colos digitális kijelző figyel a sofőr felé a műszerfalon, jó hír, hogy egyik sem feláras. 2021 autóiparában az egyik jó pont a nagyon kevés közül, hogy az új tömegmodellekből már nem igazán van fapados, sőt, komoly az ellátmány. LED-esek például a fényszórók is a Mokkán, vannak vezetéstámogató biztonsági rendszerek, okostelefon tükrözésre alkalmas multimédia Elegance szinttől, szóval tényleg csak a hajtáslánc a kérdés vásárláskor, ami szükséges, azt már ehhez is adják alapáron.

Gusztusos tálalású az első teljesen francia Opel, de milyen az íze? 10

Mindenképp digitális a műszeregység

Kimondottan jó tartásúak az első ülések, támasztanak oldalt és bennük ülünk, nem rajtuk, ez határozottan az egyik legjobb pontja a Mokkának. Széles tartományban állítható a kormány, ami azért is jó, mert átlagos magassággal messze kell tolni az ülést, hogy a lábunk ne legyen túlzottan behajlítva. Messze kerültem a műszerfaltól, ha jól akartam ülni, de utóbbit többre tartom, mint hogy korlátlanul tudjam tapizni a multimédiát, szóval ez is csak stílus kérdése, ergonómiailag rendben van a Mokka belül.

Változtatható a digitális műszeregység grafikája, információhalmaza, és ilyenkor vesszük észre a hasonlóságot a konszern többi termékével. Más a felület, letisztultabb és sokkal egyszerűbb a megjelenítés, de a menürendszer, a logika, a szoftver pont ugyanaz, mint egy Peugeot-ban, Citroënben, DS-ben. Ez nem baj, miután itt nincsenek komoly animációk, nem is szaggat a kép váltáskor, megint csak egy jó pont a Mokkának.

Gusztusos tálalású az első teljesen francia Opel, de milyen az íze? 11

Nagyon jó tartásúak az ülések, határozott az oldaltámasz és elég jól be is állítható

Gusztusos tálalású az első teljesen francia Opel, de milyen az íze? 12

Jól kezelhető a multimédia, a menü ismerős, a felület letisztult, talán kicsit túlzottan is

Ugyanez igaz a multimédia menüjére is, ismerős, ami egyáltalán nem hátrány. Gyorsan kezeli a telefoncsatlakoztatást, fut rajta Apple CarPlay és Android Auto, az elektromos hajtás és a töltés időzítésének menüje pedig külön gombra került. Nagyon fontos, hogy a Mokkában még vannak gombok amellett, hogy maximálisan hozza a jelen kor digitális elvárásait. A klímapanel is hagyományos, de itt is furcsán kétzónásnak tűnik a két hőfokállító potméter miatt, valójában ebben csak egyzónás lehet.

Úgy is marad hátul lábtér a Mokkában, hogy magamra volt beállítva az első két ülés. Itt nincs kompromisszum az elektromos hajtás miatt, a CMP-ben a beltér változása nélkül fér el az akkumulátor és az elektromos hajtás. A csomagtérből veszít 40 litert a Mokka-e, így csak 310 liter, ami leginkább kisautós, és a szegmensben sem valami sok. Pláne úgy, hogy az oroszlános fivére majdnem 100 literrel többet tud felmutatni, viszont a Mokka már első ránézésre is kisebbnek tűnik kívülről is.

Gusztusos tálalású az első teljesen francia Opel, de milyen az íze? 13

Kétzónásnak tűnik, de csak egyzónás a klíma, a hagyományos konzolt egyszerű használni

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: crossoverElektromos autónémet autóOpelOpel MokkaOpel Mokka-ePSAStellantisÚjautó-tesztvillanyautó
Előző hír

Ingram: Tavaly abban sem voltam biztos, hogy folytatni tudom karrierem

Következő hír

A Hyundai döntött a portugál felállásról

admin

admin

Következő hír
A Hyundai döntött a portugál felállásról

A Hyundai döntött a portugál felállásról

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

2018.02.11.
Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

2021.09.28.
Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

2020.07.16.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Felborult egy Audi SQ8 a Bem rakparton

Felborult egy Audi SQ8 a Bem rakparton

2022.06.29.
30%-kal kevesebbet autóznak a szlovákok, amióta drágább a benzin

30%-kal kevesebbet autóznak a szlovákok, amióta drágább a benzin

2022.06.29.
Ne bántsd a kétlábú kutyát – Teszt: XEV Yoyo

Ne bántsd a kétlábú kutyát – Teszt: XEV Yoyo

2022.06.29.
A fővárosi közgyűlés új parkolási díjakról döntött

A fővárosi közgyűlés új parkolási díjakról döntött

2022.06.29.

Friss Hírek

Felborult egy Audi SQ8 a Bem rakparton

Felborult egy Audi SQ8 a Bem rakparton

2022.06.29.
30%-kal kevesebbet autóznak a szlovákok, amióta drágább a benzin

30%-kal kevesebbet autóznak a szlovákok, amióta drágább a benzin

2022.06.29.
Ne bántsd a kétlábú kutyát – Teszt: XEV Yoyo

Ne bántsd a kétlábú kutyát – Teszt: XEV Yoyo

2022.06.29.
A fővárosi közgyűlés új parkolási díjakról döntött

A fővárosi közgyűlés új parkolási díjakról döntött

2022.06.29.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Felborult egy Audi SQ8 a Bem rakparton

Felborult egy Audi SQ8 a Bem rakparton

2022.06.29.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek