Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Tesztek

29 millióért, zöld rendszámmal, élére vasalva

2021.04.13.
in Tesztek
0
0
SHARES
0
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

Egy konnektorról tölthető akkus hibrid akkor ér sokat, ha kilométerenkénti szén-dioxid-emissziója 50 gramm alá megy. Ez itt kipipálható, a WLTP szerint 1,9-2,2 l/100 km átlagfogyasztás 43-49 g/km CO2-nek felel meg.

Azért épp ennyi az annyi, mert az 50 g/km alatti autók, legyenek azok konnektoros hibridek, üzemanyagcellás vagy akkumulátoros villanyautók, tavaly duplán számítottak egy márka flottaemissziójába és még két évig kedvezményezettek maradnak. Idén 1,67 a szorzó, 2022-ben 1,33 lesz, 2023-tól nincs előnyük. Annyira fontos az arculatilag és anyagilag is visszás határérték-túllépés elkerülése, hogy a Mercedes be sem vezette a frissen kifejlesztett, 2,0 benzines E 350-et, mert rontaná a CO2-arányokat és a típusengedélyek beszerzése is költségekkel jár. A konnektoros hibridek viszont kelendők.

29 millióért, zöld rendszámmal, élére vasalva 5

Kétféle töltőkábel jár az autóhoz, a 230 voltos otthoni (jobbra) mellé a Type2-es is

Itt a hibridhajtás villanymotorja a 9 fokozatú automatikus váltó harangjában van, 90 kW (122 LE) a teljesítménye és 440 Nm a forgatónyomatéka. A tesztautó négykerék-hajtású, ami a dízel hibriddel is opció, a másik lehetőség mindkettőben a hátsókerék-hajtás.

Hathengeres plug in hibridje csak a BMW-nek van, a zöld rendszámos E-osztályban meg kell elégedni egy soros négyhengeres benzinessel (vagy a nála jóval takarékosabb dízellel). Az 1991 köbcentis benzines percenként 5500-as fordulatszámon 211 lóerős, nyomatékmaximuma igen magas, 400 Nm és már 1600-on.

Kétféle töltőkábel jár az autóhoz, a 230 voltos otthoni mellé a Type2-es is. A fedélzeti töltő 7,4 kilowattos így a 13,5 kilowattórás nagyfeszültségű akkumulátor két óra alatt nulláról teletölthető. Egyenáramú villámtöltést a tesztautó nem kínált, a CLA-val szemben.

29 millióért, zöld rendszámmal, élére vasalva 6

7,4 kilowattos a fedélzeti töltő, a 13,5 kilowattórás nagyfeszültségű akkumulátor két óra alatt nulláról teletölthető. Egyenáramú villámtöltést nem kínált a tesztautó, de ez létezik a konnektoros hibrid Mercedesekhez

599 000 Ft az AirBody Control felára, az elöl kettős keresztlengőkaros, hátul ötlengőkaros futóművű tesztautó tehát légrugós, amit adaptív lengéscsillapítással kombinál a márka. Egyes konnektoros hibridek és villanyautók elhasalnak a gyenge terhelhetőségen, de az E-osztályba 640 kilót rámolhatunk, ami a kombiért kiált. A 4×4-es konnektoros hibrid 1990 kilóról indul vezető és csomag nélkül. Egy jól felszerelt, limuzin tokkal-vonóval 2085 kg-ot nyomhat teletankolva. Ehhez illik a vontatható tömeg, a fékezett utánfutó akár 2100 kg-os lehet.

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: E-osztályfelső középkategóriahibridHybridkonnektorból tölthető hibridkonnektoros hibridlimuzinlítiumion akkumulátorluxusautóMercedesMercedes BenzMercedes E-osztályMercedes-Benz E-osztályPHEVplug in hibridplug-in hybridteljes hibridÚjautó-tesztzöld rendszám
Előző hír

Ezért utolérhetetlen még ma is a Tesla

Következő hír

F1: El akarják venni a lovagi címet Hamiltontól

admin

admin

Következő hír
F1: El akarják venni a lovagi címet Hamiltontól

F1: El akarják venni a lovagi címet Hamiltontól

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

2018.02.11.
Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

2021.09.28.
Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

2020.07.16.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Elképesztő dolgot tett egy autós az M30-ason

Elképesztő dolgot tett egy autós az M30-ason

2022.07.04.
Sokkal több autót hoztak külföldről a magyarok, de már látszik a fordulat

Sokkal több autót hoztak külföldről a magyarok, de már látszik a fordulat

2022.07.04.
Klímabérlet bevezetését javasolja az LMP

Klímabérlet bevezetését javasolja az LMP

2022.07.04.
Újabb jelentős változás jön a hazai üzemanyagárakban

Újabb jelentős változás jön a hazai üzemanyagárakban

2022.07.04.

Friss Hírek

Elképesztő dolgot tett egy autós az M30-ason

Elképesztő dolgot tett egy autós az M30-ason

2022.07.04.
Sokkal több autót hoztak külföldről a magyarok, de már látszik a fordulat

Sokkal több autót hoztak külföldről a magyarok, de már látszik a fordulat

2022.07.04.
Klímabérlet bevezetését javasolja az LMP

Klímabérlet bevezetését javasolja az LMP

2022.07.04.
Újabb jelentős változás jön a hazai üzemanyagárakban

Újabb jelentős változás jön a hazai üzemanyagárakban

2022.07.04.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Elképesztő dolgot tett egy autós az M30-ason

Elképesztő dolgot tett egy autós az M30-ason

2022.07.04.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek