Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Tesztek

Prémiumautó kéne féláron? Tessék!

2021.04.12.
in Tesztek
0
0
SHARES
0
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

Már azzal képes megadni egy elég jó érzést, hogy a kilincset meghúzzuk bejutáskor. Súlyos az ajtó, szép hanggal nyílik és záródik, van benne anyag érzetét kelti. Egészen magasra kell ülni egy Sorentóban, ez a legnagyobb modellje nálunk a Kiának, ezek után már egy amerikai Telluride-ot szívesen megnéznék közelebbről is. Hétüléses, Nappa bőrkárpitos csúcsfelszereltségű tesztautót kaptunk és a kárpit érintése is egy elég kellemes meglepetés. Ez a bőr minőségi hatású, szép a varrás, a rombuszos mintáktól nagyon részletgazdag az ülések kinézete és jó is bennük ülni. Elöl épp csak nem masszíroznak, egyébként minden irányban elektromosan állíthatóak és még szellőztetettek is a fűtés mellett.

Prémiumautó kéne féláron? Tessék! 4

Kimondottan jó a vezetési pozíció, logikus az elrendezés

Prémiumautó kéne féláron? Tessék! 5

Könnyen kezelhető és több használat után már logikus a multimédia

Középen óriási a helykínálat, akinek ide kell ülnie, nem lesz klausztrofóbiája és fázni sem fog, mert a két szélső ülés fűthető. Lemerülni sem fog senkinek az okoseszköze, nyolc darab USB csatlakozót számoltam össze, még az első ülések háttámlájára is került egy-egy, valamint a harmadik sorba is, tényleg mindenkinek jut, és ez ma már elég nagy szó, amikor egy mobil egy nap alatt simán lemerül egyszer, ha nem kétszer.

Sínen csúsztatható a középső üléssor, a két szélső lehajtása pedig elektromos kapcsolóval működik. A visszahajtáskor először megáll függőlegesen, újra be kell állítanunk a háttámla szögét, ami okozhat kellemetlenségeket. A hátsó sorba bejutni nem nehéz, de itt is igaz, hogy gyerekek, vagy nagyon alacsony felnőttek nem fogják csak magukat rosszul érezni. A székek jók, de a padló nagyon magas, felhúzott lábakkal kell ülni, ami pont olyan, hogy egy rövid karikát még kibírnék, pláne, hogy van saját klíma, de a horvát tengerpartig nincs az az isten, hogy egy ilyet bevállaljak leghátul. Hét ülés mögött egyébként is csak 175 liter marad, ebben az esetben a tetőcsomagtartó az egyetlen megoldás hosszabb utakra, ötülésesként egyébként akár 800, kétülésesként pedig 2000 literes is lehet a csomagtartó.

Prémiumautó kéne féláron? Tessék! 6

Óriási a hely, a Nappa bőrkárpit pedig elég jó minőségű

Prémiumautó kéne féláron? Tessék! 7

Felhúzott lábakkal lehet csak ülni a leghátsó sorban, rövid távon vállalható

Dizájn tekintetében a beltér hasonlóan harmonikus, mint a külső. Elég sok a zongoralakk, amivel engem ki tudnak kergetni a világból, de nem is én vagyok ezeknek a vevőköre, szóval mindenki döntse el. Az anyagok normálisak, értsd nincs kellemetlen spórolás egyetlen pontján sem. Egy ilyen Kryptonite már hangulatvilágítást is kap, amit az ajtókon a kis háromszögekből álló díszbetétbe rejtettek, ami jóval ötletesebb megoldás, mint sok prémiumgyártó esetében.

Kiváló a kormány fogása, könnyen átlátható a gombok tengere, hamar megtaláljuk benne a logikát, nincs kellemetlen keresgélés egyik funkció után sem. A középkonzolra került menetmódválasztó csak elsőre tűnt kérdőjelesnek, később egészen logikus volt, hogy a terepmódokhoz át kell kapcsolni, minek is tekergetnénk körbe, ha csak az aszfaltra való módokra van épp szükségünk. A kerek váltókapcsolót viszont még mindig nem tartom jó megoldásnak, pláne, hogy kevéssé érzékel jól, néha kétszer át kell tekerni R-be, hogy egyszer megértse, hátrafelé mennénk.

Prémiumautó kéne féláron? Tessék! 8

Rendes tárolórekeszek vannak a középkonzolon a nagyon sok zongoralakk mellett

Prémiumautó kéne féláron? Tessék! 9

175 literes így a csomagtartó, 5 üléssel 604-809 liter, mindet lehajtva pedig hajszál híján 2 köbméter

Jól néz ki a 10 colos multimédia és álló helyzetben egyszerű is a kezelése, de az azonos színű és szinte pontosan ugyanolyan piktogramok menet közben teljesen azonossá olvadnak. Ha már megtanultuk, mi hol van, biztos egyszerű kezelni, mert a menü pörög, nem kell várni semmire, hogy betöltsön, és a menükben való mászkálás már egészen logikus. Vannak benne meglepő dolgok, mint például a természet hangjai menüpont, ami bejátszik neked mindenféle, főleg megnyugtató háttérzajt az erdő hangjaitól kezdve a kandallóban pattogó tűzön át a talpad alatt ropogó hóig bármit, egy azonos bennük, mind lehetetlenül álmosító, így menet közben ezt inkább hanyagoljuk.

Ennél viszont sokkal érdekesebb pontja a menünek az, ami minden zenét lekapcsol és a sofőr kihangosító mikrofonját arra használja, hogy az elöl ülők a leghátul ülőkkel is tudjanak beszélgetni. A hangszórókból szól az elöl ülők hangja, ilyet eddig csak mikrobuszokban láttam, a drágábbakban. Annyira szépen le van hangszigetelve az utastér, hogy az egyszerű krúzolás, vagy utazás tökéletesen pihentető. Ez egy jól összerakott utastér kényelmes ülésekkel és elég sok praktikus megoldással. A hátsó ajtók zsebeibe is beférnek a nagyobb üvegek, elöl számos kis rekeszt találtunk, ez az autó ki van találva.

Prémiumautó kéne féláron? Tessék! 10

265 lóerős és 350 Nm nyomatékú a PHEV rendszer, 7,5 literes átlagfogyasztást produkált

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: hétüléseshibridKIAKIA SORENTOkia sorento phevkonnektoros hibridkoreai autóösszkerékhajtásplug-in hybridÚjautó-teszt
Előző hír

Mindent megbocsátasz neki. Majdnem mindent – Teszt: Jeep Wrangler 2.0 TC GME

Következő hír

Visszavágott a volt bajnok, zúzás után győzött a Mercedes a Formula E-ben

admin

admin

Következő hír
Visszavágott a volt bajnok, zúzás után győzött a Mercedes a Formula E-ben

Visszavágott a volt bajnok, zúzás után győzött a Mercedes a Formula E-ben

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
7 autó CR7 garázsából

7 autó CR7 garázsából

2023.01.01.
Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki

Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki

2023.01.12.
Lada Niva 300 lóerővel? Ilyen is van!

Lada Niva 300 lóerővel? Ilyen is van!

2023.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Halálos balesetet okozott egy önvezető Tesla: tovább gyűrűzik az ügy

Halálos balesetet okozott egy önvezető Tesla: tovább gyűrűzik az ügy

2023.01.31.
Büntetőfékezés, játékpisztoly, terhes feleség – vezetéstől eltiltást kér az ügyészség

Büntetőfékezés, játékpisztoly, terhes feleség – vezetéstől eltiltást kér az ügyészség

2023.01.31.
Megindult az árháború: a Ford majmolja a Teslát

Megindult az árháború: a Ford majmolja a Teslát

2023.01.31.
Éjfélkor lejár a matricahatáridő

Éjfélkor lejár a matricahatáridő

2023.01.31.

Friss Hírek

Halálos balesetet okozott egy önvezető Tesla: tovább gyűrűzik az ügy

Halálos balesetet okozott egy önvezető Tesla: tovább gyűrűzik az ügy

2023.01.31.
Büntetőfékezés, játékpisztoly, terhes feleség – vezetéstől eltiltást kér az ügyészség

Büntetőfékezés, játékpisztoly, terhes feleség – vezetéstől eltiltást kér az ügyészség

2023.01.31.
Megindult az árháború: a Ford majmolja a Teslát

Megindult az árháború: a Ford majmolja a Teslát

2023.01.31.
Éjfélkor lejár a matricahatáridő

Éjfélkor lejár a matricahatáridő

2023.01.31.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Halálos balesetet okozott egy önvezető Tesla: tovább gyűrűzik az ügy

Halálos balesetet okozott egy önvezető Tesla: tovább gyűrűzik az ügy

2023.01.31.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek