Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Tesztek

Családi mindenes, hihetetlen fogyasztással – Hyundai Santa Fe

2021.03.31.
in Tesztek
0
0
SHARES
0
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

Szegény Santa Fe éppen két igen feszesre, trezorszerűre épített autó után jött a sorban, így az első pillanatokban olyan érzés volt vele közlekedni, mintha fél számmal nagyobb cipőben járnék. Fél szám nem a világ, és általában hosszú távon inkább még komfortosabb is, mint egy milliméterre passzoló, csak ugye a játékhoz, sportosabb mozdulatokhoz mégis az utóbbit kívánjuk inkább. Temetni azonban így sem kell a Santa Fét, hiába hatalmas, és magasépítésű, elég sokáig lehet rángatni a bajszát, míg elkezd kanyarban leesni az ívről, és a futómű még így is a feszesebb felé húz, mint a ringatózós, hajós érzés felé, amire pedig mindenki számítana, az autót látva. 

Családi mindenes, hihetetlen fogyasztással – Hyundai Santa Fe 12

Kellemes, barátságos hangulatú az utastér

Motorja a maga 202 lóerejével észszerű kompromisszum az autóba, bár a 9,2 másodperces gyorsulástól nem kap senki benne szívdobogást, de különösebben nem is hiányzik a sokkal több lóerő. Talán azért sem, mert a Santa Fében ülve nem akarsz feltétlenül azonnal megérkezni.Váltója dupla kuplungos létére is civilizált példány, nem kapkod eszeveszetten a fokozatok között és egészen jó találati aránnyal sikerül kigondolnia, mire vágyunk, de a leghasznosabb tulajdonsága, hogy ha kell, fürgén el lehet vele indulni.

Komfortos, csendes, az üvegtető miatt világos, otthonos a belseje, jó belőle a kilátás, akkora külső tükrei vannak, hogy teljesen feleslegesnek tűnik benne az amúgy roppant szórakoztató holttérfigyelő kamera, ami indexelés közben a kiválasztott oldali holtteret mutatja meg a műszerfalon, az egyik kerek műszer helyét ideiglenesen átvéve. Jópofa dolog, de gyakorlati haszna nem sok van az előbb említett, a teljes univerzumot megmutatni képes tükrök, illetve a head up display-en amúgy is meglévő, a holttérben kódorgóra figyelmeztető jelzés mellett. Kellemes társ benne az adaptív tempomat, de a sávtartó működése egy leheletnyivel darabosabb, mint amit mostanában már ezek a rendszerek tudnak.

Családi mindenes, hihetetlen fogyasztással – Hyundai Santa Fe 13

Különféle műszerfalgrafikák

 Fedélzeti rendszere ha nem is mindig követhető logikájú, de könnyen kezelhető, rengeteg funkcióval rendelkezik, a kijelző képe pedig éles, jó felbontású, tolatás közben is jól értékelhető képet ad, még sötétben is. 

Végül elérkeztünk a fogyasztáshoz. Vajon mennyit eszik egy üresen is 1,8 tonnás, összkerékhajtású, rendesen tele extrázott batár, minden hibrid mágia nélkül 100 kilométeren? 7,2 litert. Igaz, a gyári adat 5,9 lenne, de a városban, országúton és autópályán összehozott 7,2-es átlag szerintem a fájdalomküszöb alatt van, és nem utolsósorban ezzel a fogyasztással bő 900 kilométert lehet megtenni egyetlen, pisiléssel, alapos kézmosással együtt is legfeljebb 10 perces tankolással.

Családi mindenes, hihetetlen fogyasztással – Hyundai Santa Fe 14

Töltőpont

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: AWDdízelHyundaHyundai SANTA FEkoreai autóSUVszabadidőautóÚjautó-teszt
Előző hír

Szép élet, pulzus nélkül – Volkswagen Golf Variant Life 1.5 eTSI OPF DSG

Következő hír

Negyed tonna a tetőre? A Subaru Outback Wilderness elbírja

admin

admin

Következő hír
Negyed tonna a tetőre? A Subaru Outback Wilderness elbírja

Negyed tonna a tetőre? A Subaru Outback Wilderness elbírja

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

2018.02.11.
Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

2021.09.28.
Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

2020.07.16.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Bemutatkozott a Suzuki mérnökei által fejlesztett Toyota

Bemutatkozott a Suzuki mérnökei által fejlesztett Toyota

2022.07.01.
Kézzel összerakott sportlimuzint kínál a Honda

Kézzel összerakott sportlimuzint kínál a Honda

2022.07.01.
Kassán épít karbonsemleges villanyautó-gyárat a Volvo

Kassán épít karbonsemleges villanyautó-gyárat a Volvo

2022.07.01.
F1: Élen a Ferrari, nyomában a Mercedes

F1: Élen a Ferrari, nyomában a Mercedes

2022.07.01.

Friss Hírek

Bemutatkozott a Suzuki mérnökei által fejlesztett Toyota

Bemutatkozott a Suzuki mérnökei által fejlesztett Toyota

2022.07.01.
Kézzel összerakott sportlimuzint kínál a Honda

Kézzel összerakott sportlimuzint kínál a Honda

2022.07.01.
Kassán épít karbonsemleges villanyautó-gyárat a Volvo

Kassán épít karbonsemleges villanyautó-gyárat a Volvo

2022.07.01.
F1: Élen a Ferrari, nyomában a Mercedes

F1: Élen a Ferrari, nyomában a Mercedes

2022.07.01.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Bemutatkozott a Suzuki mérnökei által fejlesztett Toyota

Bemutatkozott a Suzuki mérnökei által fejlesztett Toyota

2022.07.01.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek