Napjaink autóit sokan túlságosan nagynak, pazarlóan nehéznek és meglehetősen nehézkesnek tartják. Könnyű és kicsi autók után kutatva érdemes különböző veterános oldalakon körülnézni. A Bring A Trailer egy tematikus licitoldal, ahol legutóbb egy 1959-es BMW Isetta 300-ra bukkantunk. Sok más érdekesség mellett, szóval csak óvatosan kattintsanak, hosszú percekre ott felejthetik magunkat.
Térjünk rá a mentazöld minire: a kellemes árnyalatú fényezés mellett a króm lökhárítók, a szintén fényesen csillogó csomagtartó és a vezetőoldali (hiszen a jármű kétszemélyes, tehát van ’utasoldali’ része is) visszapillantó tükör háza is fémből készült. A meglehetősen kevés légköbmétert az elhúzható szövet tető segítségével lehet megnövelni.
Akadnak ugyan enyhe kopásnyomok, de alapvetően egyben van a műszakilag felújított autó
A valaha készült egyik legfurcsább BMW két éve került jelenlegi kereskedő tulajdonosához, aki felújította a motort és a váltót is. Előbbi egy 298 köbcentis, egyhengeres motor, utóbbi pedig egy négyfokozatú, kézi kapcsolású egység. A mindössze 10 colos kerekek közül a hátsók hajtottak, és mindössze három dobfék került az autóra: a bal hátsó kerékről ugyanis gyárilag hiányzik a lassítószerkezet.
Az utastérben egy pad jelenti az ülőalkalmatosságot, a tulaj gondoskodott a kárpit újrahúzásáról és a szőnyegpadló lecseréléséről is. A hirdetés szerint két napellenző és még térképzseb is van az autóban. Ez utóbbit nem sokat használhatták: bő 60 év alatt mindössze 26 ezer kilométer került az autóba, ami éves szinten 420 km-t jelent.
Belseje sem leharcolt, hiszen újrakárpitozták a padot és a padlót egyaránt
Várhatóan a következő tulajdonos sem napi használatra szánja a csöppséget, sokkal inkább egy gyűjtemény érdekes tagjaként tudjuk elképzelni ezt a négykerekűt.