Kezdjük a legrosszabbal. Alaphelyzetben csak egy kisebb méretű műszerfali és középső kijelző jár, ami önmagában még elfogadható lenne, de a körülötte lévő óriási fekete műanyagborítás nagyon olcsónak hat. Fájdalmasan tudatja velünk, hogy megspóroltunk egy extrát, ami egyébként elég húzós árban van: hogy összeérjen a két 10,25”-os képernyő, ahhoz egy 1,3 milliós csomagot kell megrendelni.
A 46 ezer forintos műbőr kárpitozás sem árul zsábkamacskát, nem mutatja másnak magát, mint ami, de alapvetően jól illik a masszív benyomást keltő műszerfalhoz. Utóbbit azért keményebb anyagok burkolják, mint amit a Mercedes magasabb kategóriájú autóiban megszokhattunk. Praktikumban jó a GLB, van helye az apróságoknak, a tapipad előtti két pohártartó elé is lehet pakolni az USB-C csatlakozó mellé, de a könyöklő is tágas.

Jól mutat a belső, de a nagyobb kijelző sokat dob az összhatáson. A két 10,25″-ös képernyő felára csomagban 1,3 millió Ft
Az utastér nagy varázslata, hogy három üléssor is elfér benne, amiből az első kettő kifejezetten tágas és kényelmes helyet nyújt. A számok nem hazudnak, a GLB jelentősen tágasabb, mint például a GLA.
A fej- és lábtér még a második sorban is tisztességes méretű, bár utóbbi főként addig, amíg a 140 milliméteres sínen nem húzzuk előrébb az üléssort. Ekkor válik jobban használhatóvá a csomagtér síkjából kinyitható két hátsó ülés a harmadik sorban. Ide felnőttek ne próbálkozzanak beülni 170 centiméteres magasság felett, de rövidebb utakra, családi, baráti eseményekre való szállításra abszolút használható hétszemélyes családi autóként a Mercedes GLB.

A harmadik sorba az előző üléssor előrehúzásával lehet nagyobb lábteret varázsolni
Alaphelyzetben 560 literes a csomagtér, amit még további 179 literrel bővíthetünk az ülések mozgatásával, a második sort is ledöntve pedig 1755 liter a raktér maximális térfogata.