A Volkswagen elkészítette a népszerű T6.1-es legkeményebb változatát, vagyis a Transporter Sportline-t. Az átalakítások pedig túlmutatnak a kozmetikázáson.
A látványos felnik és a jármű több pontján megjelenő piros díszítőelemek még csak a látványt fokozzák, de a legkézenfekvőbb optikai módosításokon felül más is történt a Transporterrel. A 30 mm-es ültetés, az egyedi első és oldalsó karosszéria-toldatok, továbbá a csomagtartóra épített légterelő is a csomag része.
Birtokon belülre kerülve a méhsejtmintás nappabőr ülések és a velúr kárpitozás fogadja a vendégeket. A digitális műszerfal, a fűthető ülések és a Discover Media navigációs berendezés mellett erősebb hangrendszer, egy sor vezetési asszisztens, továbbá tolatókamera is kerül a Sportline kivitelbe.
A Black Edition Eibach rugókon csücsül
Aki pedig még ennél is többre vágyik, választhatja a Sportline Black Editiont, nevéhez méltó módon még több fekete kiegészítővel, és kisebb meglepetésre egy újabb technikai finomsággal: az Eibach rugókészlettel.
A hajtásláncoknál ne számítsunk hatalmas lázadásra (mondjuk hathengeres turbós benzinesre): a Transporterhez kapható legerősebb dízel az egyetlen lehetőség, de mivel a 2.0 TDI 204 lóerős verziója nem csupán a Sportline felszereltséghez kérhető, nem az öngyulladóstól lesz egyedi ez a kivitel. A hétfokozatú DSG széria, így a gyári adatok szerint 8,9 másodperc alatt meg is van a 100-as sprint.
Átszámítva 17 millió forintos kezdőárat kapott a rövid és hosszú tengelytávval is megrendelhető Sportline, míg a kizárólag rövidként elérhető Black Edition további bő 2,5 millió forintot kér el a fejlettebb képességeiért. Március végétől rendelhető a sportos csapatszállító, júliusban pedig már meg is érkeznek a korai példányok.