Hajdu Zoli csak komolyabb bukócsövet akart rakatni az új autójába, mint ami a VFTS-ében volt. Aztán Borsos Péter bemutatta Gazdag Zoltánnak és ezen a ponton eldurvultak a dolgok!
Zákányi Janikával forgattuk az aktuális Mi a tervet? és szóba került a PSZA-s zöld szörnyeteg. Erre az 1.6A-s Zsigulik egyik baranyai fenegyereke rögtön megjegyezte, hogy valóban komoly gép a Papp Arni féle kocka, de szűkebb hazánkban is van egy ugyanilyen elmebeteg gép, méghozzá Hajdu Zoli karika lámpása. Váltottunk róla pár szót és annyi. Aztán két nap múlva kilátogattunk a IV-es üzemhez a FIASKO tesztnapra. Jöttünk-mentünk, interjúztunk és mit ad Isten, belebotlottunk Hajdu Z-be és a kocsijába. Hát mit mondjak, nem volt nehéz nem észrevenni. 😄 Körbenéztem, váltottunk pár szót, kértem egy belsőt, mert az mindig jól jön, főleg ha a Rally Cafénál dolgozol. Eltelt kb. 1 nap és Zoli rám írt, hogy sajna megadta magát a kamera akksija, de legközelebb szívesen küld felvételt. Mivel ő és főleg e sorok írója is erős verbálisan, elkezdtünk beszélgetni, aminek az lett a vége, hogy 1.5-2 héttel később már egy újabb harrier Zsigulit forgattunk.
Azt kell mondjam, hogy a Papp és a Hajdu féle Zsigák közt nyilván van különbség, mert máshol készültek, mások az alkatrészek, az egyik fiú mérnök, a másik pedig nem, de mégis az alapkoncepció, a mozgatórugó és a fanatista hozzáállás pontosan ugyan az. Már leírtam és elmondtam a PSZA kapcsán és megteszem Zolikát illetően is: a villányi fiú is egy jó értelemben vett igazi hülye! Aki ismer, tudja, hogy ezt őszinte tisztelettel mondom, de most komolyan, mit lehet mondani valakire, aki már az iskola padra is azt véste rá, hogy Bajor Motor? Vagy aki króm-molibdén bukócsövet – amit kb. a WRC-kben és az R5-ökben alkalmaznak – rakat a Zsigulijába Gazdag Zolival? És ez csak a kezdet, mert ez a tag nagyjából 10 éve nem volt nyaralni – persze nem kell sajnálni, mert arra költi a pénzét, amit igazán szeret – csak, hogy övé legyen a legerősebb 1.6-os, 8 szelepes Bajor Motor. Plusz még azt is elmondja Zoli bának, hogy Horváth Attila “Csiga” erőforrása, ha csak 1 lóerővel is erősebb lesz, akkor “kénytelenek” lesznek ismét fejleszteni! 😂
Olyan apróságokról már persze nem is beszélek, hogy a szelepfedél durván háromszor lett fényezve és lakkozva, mert a Mester – Bajor Zoltán – az aláírásával is ellátta a remekművét. Szóval Zoli egyszer beütötte a fejét és szerencsére úgy maradt. Miközben pedig dolgozott az álmán, olyan szövetségesekre talált, mint Borsos Péter, Sántha Zoltán, Gazdag Zoltán, Mifu bácsi, és még sokan mások.
Többet nem is szeretnék spoilerezni a szombati TV adásból, mert bizony ott is akadnak még sztorik, inkább csak itt hagyom azt az üzenetet amit Zoli sztorija is magában hordoz, hogy ha szeretsz valamit és van célod, akkor ha kitartóan és keményen dolgozol érte, igenis meg tudod valósítani az álmaid!
Ui.: Hogy mennyire ralival beoltottnak kell lennie a Hajdu családban: Zoli párja, Helga a kiskutyájukat magától, – értsd minden ráhatás nélkül – Difinek nevezte el. Bizonyára a név választásnak semmi köze nem volt a Ladázáshoz, ha pedig igen, akkor az is csak a véletlen műve! 😆
Kellenek az ilyen bolondok és remélem még sok-sok ilyen emberrel sodor majd össze a sors!
Vörös Gergő