Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Hírek

Nem titok többé az Audi Q4 E-Tron utastere

2021.03.09.
in Hírek
0
0
SHARES
0
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren

View Comments

Ugyan még előttünk áll az Audi Q4 E-Tron hivatalos bemutatója, mégis kezdhetünk ismerkedni a modell belső terével. Az ingolstadti gyártó első, szélesebb rétegnek szóló modellpárosa, az E-Tron, illetve az E-Tron Sportback után kialakulhatott bennünk egy kép a vállalat elektromos autóinak hangulatáról. Ha képesek vagyunk felidézni ezt a képet, máris a jövő hónapban érkező újdonság vezetőülésében érezhetjük magunkat.

A Q4 E-Tronban is a lassan megszokottá váló virtuális műszerfallal nézhetünk farkasszemet, továbbá a sima E-Tronból ismerős 10,1 hüvelykes – vagy a felárért választható 11,6 col átmérőjű – érintőképernyővel vezérelhetjük a fedélzeti rendszert. Ami újdonság, az magát a ’Hey, Audi’ vezényszóra haptákba vágó hangvezérlés, valamint a kiterjesztett valósággal operáló HUD. A hangutasítás nem is azért mókás, mert egy tartománnyal odébb már korábban kitaláltak valami nagyon hasonlót, hanem az Audi szó latin jelentése miatt. Mint azt sokan tudják, az Audi magyarul nagyjából a ’hallgass!’, vagy a ’figyelj!’ kifejezésként értelmezhető.

Hangvezérlés és kiterjesztett valóság: naprakész tudással érkezik az új villany-Audi

A kiterjesztett valóság kivetítőre csempészésekor nyilakat, kezdő- és végpontokat, illetve egyéb grafikus tájékoztatókat lát maga előtt a sofőr. Az autó előtti mintegy 10 méteres virtuális síkon jelennek meg az információk, a látómező még a háztartási televíziók között is decensnek számító 70 col (közel 180 centi). Vagyis minden körülmény adott az adatok széleskörű és könnyen leolvasható megjelenítéséhez.

Az utastér a külső méretekhez képest meglehetősen tágasnak ígérkezik. Az ID.3-mal közös MEB platformra épülő, 460 cm hosszú autó majd 280 centis tengelytávolsága garancia a nagyvonalú helykínálatra, miközben a csomagtartó az alacsonyan elhelyezett akkumulátoroknak köszönhetően hozza a belsőégésű motorral szerelt konkurensek kapacitását. Számos tároló várja az úti holmikat, de nem hiányozhatnak a pohártartók (2 db), és az USB aljzatok (4 db) sem. A hagyományosnak mondott, illetve a Nappa mellett mesterséges anyagból készült bőr kárpit is kerülhet az ülésekre – a legnemesebb matériát kizárólag az S-Line csomagos kivitelekben találjuk meg, míg a műbőrt a cég Dinamica nevű, velúrhatású anyaga egészíti ki.

[embedded content]

Az elektromos modell további részleteire sem kell már sokat várni, áprilisban tartják a sajtóeseményt.

View the discussion thread.

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: Hírek
Előző hír

F1: Baj van Hamilton és a Mercedes között

Következő hír

Bezárták a pesti mentősöket a saját utcájukba

admin

admin

Következő hír
Bezárták a pesti mentősöket a saját utcájukba

Bezárták a pesti mentősöket a saját utcájukba

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

2018.02.11.
Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

2021.09.28.
Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

2020.07.16.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Életet mentett a glória az F1-es hétvégén

Életet mentett a glória az F1-es hétvégén

2022.07.03.
BMW 223i Active Tourer teszt 2022

BMW 223i Active Tourer teszt 2022

2022.07.03.
Kabrió-fiaskó: 80 darab 700 milliós Ferrari ázott az esőben

Kabrió-fiaskó: 80 darab 700 milliós Ferrari ázott az esőben

2022.07.03.
F1: Elismerték, csapatutasítás jöhet a Ferrarinál

F1: Elismerték, csapatutasítás jöhet a Ferrarinál

2022.07.03.

Friss Hírek

Életet mentett a glória az F1-es hétvégén

Életet mentett a glória az F1-es hétvégén

2022.07.03.
BMW 223i Active Tourer teszt 2022

BMW 223i Active Tourer teszt 2022

2022.07.03.
Kabrió-fiaskó: 80 darab 700 milliós Ferrari ázott az esőben

Kabrió-fiaskó: 80 darab 700 milliós Ferrari ázott az esőben

2022.07.03.
F1: Elismerték, csapatutasítás jöhet a Ferrarinál

F1: Elismerték, csapatutasítás jöhet a Ferrarinál

2022.07.03.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Életet mentett a glória az F1-es hétvégén

Életet mentett a glória az F1-es hétvégén

2022.07.03.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek