Külsőleg kisebb, mint a Kona, odabenn viszont nagyobb csomagtérrel bír a Bayon (411 l), melyet kifejezetten az európai piacra szán a Hyundai. Az i20 alapjaira épülő újdonság 1.2 literes szívó erőforrással és 1 literes turbóssal is elérhető lesz, előbbi 84 lóerővel, utóbbi 100/120 lovas változatban érkezik a kínálatba.
A Bayon is megkapja a Hyundai lágyhibrid rendszerét, valamint a szabadidőjárművek közül elsőként kínált fordulatszám-igazítás funkciót is. A Hyundai nagyteljesítményű modelljeinél már korábban bevezetett megoldás összehangolja a motor és a kimenő tengely fordulatszámát, ami finomabb, sportosabb sebességváltást tesz lehetővé.
A Bayon még idén megérkezik a kereskedésekbe, az árakról viszont még nem adott tájékoztatást a márka.