Autós Hírek
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Forma-1
  • Sport
  • Motor
  • Veterán
No Result
View All Result
Autós Hírek
No Result
View All Result
Kezdőlap Tesztek

Miért olcsóbb, mint a Golf? Hát ezért! – Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

2021.01.28.
in Tesztek
0
0
SHARES
2
VIEWS
Megosztás FacebookonMegosztás Twitteren
Az előző generáció fura, nehezen érthető arcvonásai után kifejezetten felüdülés ez a szép, rendezett orr

23

Az előző generáció fura, nehezen érthető arcvonásai után kifejezetten felüdülés ez a szép, rendezett orrGaléria: Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

Amikor kijött a Renault Mégane negyedik generációja, valamiért mindenki körberajongta a szerkesztőségben. Jókat írt róla Csikós, szerette Karotta, Stump Bandit is megvette kilóra. Ezek után – és főleg azt követően, amit az előző generációnál éreztem – kíváncsi voltam, mit tud az aktuális Mégane, négyévesen.

Amikor 2015-ben bemutatták, a legjobb Renault-hagyományok sejlettek fel. Merész, mégsem túlvállalt forma, szép részletek, bárki számára könnyen megkívánható megjelenés. Egyetlen problémája volt: szinte szög ugyanezt ellőtték a Talismannál is.

23

Galéria: Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

A történelem viszont azt mutatja, hogy az egyenformával a vásárlóknak semmi gondja nincsen. Oké, a Seat kivétel, emlékezzenek csak, hogy szétinflálták a szerencsétlen Alteát, amelyet a számok is alátámaszta nak: az időközben bekövetkezett súlyos SUV-előretörés ellenére is bőven százezer fölött fogy a Mégane-ból, úgyhogy gyanítom, jól keres rajta a Renault.

Annyira talán mégsem, mint a Volkswagen a Golfon, abból ugyanis elpasszolnak 400 ezret is egy évben, de még mindig jobban megy a bolt, mint például a Kiának a Ceeddel, hiszen ők éppen csak karcolgatják a 100 ezret a jobb években. Szóval a Mégane még mindig szép, könnyű a külleme alapján megkedvelni, de belül nem kevésbé láthatóak egy ilyen használt példányon az eltelt kilométerek nyomai, mint más Renault-knál.

Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017. forgalomba helyezési és honosítási költségek [Ft]
Vagyonátruházási illeték 52 650
Forgalmi 6 000
Törzskönyv 6 000
Eredetiségvizsgálat 18 500
Regadó 26 325
Rendszám 8 500
Éves gépjárműadó 24 300
Kötelező biztosítás (28 éves budapesti férfi, 4 éves jogsi) 73 572 Ft-tól

A kipróbált Mégane Grandtour (kombi) verzió, 2017 januári, 1,5-ös, 110 lóerős dCi dízelmotorját már több mint 160 ezer kilométeren keresztül hajtották, ami felénk viszonylag magas, évi bő 40 ezer kilométeres átlagos jelent. Ez a négy évnyi nyúzás inkább belül mutatkozik meg, a műbőr borítású kormány csúszósra kopott, ugyanígy járt a vezetőülés oldaltámasza is, és a gumiszőnyeg is átlyukadt több helyen. Tudom, egy autónál pont nem ezek lesznek az igazán bosszantó, vagy drága tételek, de más gyártóknál ritkább az ilyesmi.

Kellemes a Mégane belseje és nagyon jól áttekinthető

23

Kellemes a Mégane belseje és nagyon jól áttekinthetőGaléria: Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

Ezeket leszámítva a Mégane belsejében, a korai tesztekkel egyetértve tényleg van valami szerethető. Ügyesen lavíroz a modernitás, az otthonosság és a használhatóság határai között. Ráadásul mindezt úgy, hogy lépten-nyomon felfedezhető: ez egy Renault, vagyis sok konkurensénél olcsóbb minőségű anyagokat használtak a belterében. Egy sorja az ajtón, egy kicsit tejfölöspohár-érzetű kilincs, a végeredmény mégis éppen ízléses, és semmiképpen sem ódivatú. Pont, mint az előző generációban.

Szép rajzolatú az előttünk lévő műszercsoport. Fura, hogy a vízhőfok és az üzemanyagszint mérő is analóg

23

Szép rajzolatú az előttünk lévő műszercsoport. Fura, hogy a vízhőfok és az üzemanyagszint-mérő is analógGaléria: Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

És akkor ott vannak a műszerek, illetve az infotainment-rendszer. Ez egy közepesen felszerelt autó volt, vagyis már digitális a középső műszercsoportja és a klímája, a monokróm telefonkijelző helyett pedig elfogadható méretű, színes rendszert találunk. A digitális óracsoportot persze renault-i értelemben kell venni, tehát inkább csak némi színjátékról van szó (lehet választani néhány téma közül), valódi funkcionalitás hiába keresünk. Az infotainment viszont tök jól használható, jól működik a csempés testreszabás is, és nem tapasztaltam random kifagyásokat, kikapcsolásokat sem.

Jópofa szorongáskeltő a levegőminőség-kijelző widget, ami sajnos fájdalmasan jól jelezte, merre van jó levegő. Igen, Budapesten szinte mindenhol rosszat írt ki, de a mindennel is fűtünk mentalitás miatt vidéken sem volt ritka az erősen szennyezett felirat. Világos, én is autóban ültem, de akkor mi volt a cél ezekkel az üzenetekkel? Menjünk el kormolni a dízelünkkel oda, ahol még jó a levegő?

Autóipari szinten a jobbak közé való ez az infotainment rendszer még ezzel a kisebb kijelzővel is. Ujjlenyomat taszító a felülete, gyorsan működik és elég jól testre is szabható A levegőminőség jelzőnek a nyomasztáson kívül nem sok értelme van, de mégis nézegettem sokszor

23

Autóipari szinten a jobbak közé való ez az infotainment-rendszer még ezzel a kisebb kijelzővel is. Ujjlenyomat taszító a felülete, gyorsan működik és elég jól testre is szabhatóGaléria: Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

Aminek érdemes volt, annak továbbra is fizikai gombot szentelt a Renault, így az ergonómia számomra tökéletes, főleg, hogy annak a néhány érintésérzékeny felületnek is csináltak egy kis kitüremkedést, tehát odanézés nélkül is volt rá esély, hogy megtalálom a felület főmenüre ugró piktogramját.

Egészen kényelmes ez a nagy, vaskos fotel

23

Egészen kényelmes ez a nagy, vaskos fotelGaléria: Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

A helykínálattal kapcsolatban már vegyesebbek voltak az érzéseim. Viszonylag alacsonyra lehet ülni, nagyon jó formájú és fogású a kormány, a vaskos ülések is egészen kényelmesek, szóval elöl nem panaszkodtam. Hátul viszont meglepően kevés a hely. A lábak még csak-csak elférnek, de az ülőlap rövid és meredek, a fejem pedig szinte súrolta a tetőt (175 centi vagyok). Mindezt úgy sikerült összehozni, hogy a generációváltás alatt hét centit nőtt a Mégane és az előzőt annak ellenére sem éreztem szűkösebbnek, hogy látszatra kisebbek az ablakfelületei.

A fotó nem adja vissza eléggé, de a Mégane elég szűk hátul

23

A fotó nem adja vissza eléggé, de a Mégane elég szűk hátulGaléria: Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

Mindehhez a kategória alsó részébe tartozó csomagtartó méret jár, 521 litertől már senki nem esik hanyatt manapság. És nem, nem kapott soklengőkaros futóművet az autó, inkább valami tervezési, biztonságtechnikai dolog állhat a jelenség mögött.

Mennyire biztonságos?

Renault-tól szinte kötelező elem az öt csillagos EuroNCAP-törésteszt, és Mégane nem is okozott csalódást. A felnőtt utasok védelmére adott 88%-os adat a mai mezőnyben már nem kiemelkedő, de a videókat megnézve tényleg elég merev a karosszéria, a frontális ütközéses teszteken meg sem roggyannak a tetőoszlopok

 Hat légzsák, ABS, ESP, és az Isofix rögzítési pontok (hátul) természetesen alapból járnak minden Mégane-hoz. Automata vészfékező, sávtartó, fáradtságérzékelő, holttérfigyelő, radaros tempomat viszont csak magasabb felszereltségi szintekhez illetve felárért jár.

2

Galéria: Renault Mégane káradatok

A kipróbált autót lekérdeztük a Totálkár kártörténeti adatbázisunkban is, ahonnan kiderült, hogy elég sok minden történt vele. Első évében megúszta egy szélvédőcserével, később azonban befigyelt egy vélhetően komolyabb ütközés, ugyanis 1,4 milliós árkalkulációt láthatunk, és a húzatópadra is szükség volt. 2019 ezután sem volt szerencsés év az autó életében, mert egy újabb, 500 ezer forintos kalkulációt találtunk – ekkor az autó jobb oldala sérült könnyebben.

Mielőtt használt autót vásárolsz, csekkold le te is a Totálkáron. Veszíteni valód nincs, hiszen ha nincsen adatunk, egy fillérbe se kerül az egész, és egyébként is csak 3990 Ft.

Menet közben is érezni a fejlődést, de azért még mindig messze van a kategória elitjétől a Mégane. Nyoma sincs már az ügyetlen túlszervózottságnak a kormányon, egyszerűen csak pihentetően kellemesen lehet autózni vele. Nem jön zavarba a hirtelen kormánymozdulatoktól, de a futómű inkább kényelemért dolgozik, mint az élményért. Ez a kisebb útegyenetlenségeken működik is, a durvább kátyúkba viszont kellemetlenül bele tudott esni az autó, és olyankor eléggé zörgött is minden belül – mondjuk ehhez lehet köze annak is, hogy nem nagyon láttam futóműjavítással kapcsolatos tételt a szervizmúltjában. Oké, egy stabilizátorpálca-csere azért akadt, ez a négyes Mégane egyik típushibája. Több népítélkezőnk is panaszkodott arra, hogy akár már 30 ezer kilométernél cserélni kellett az alkatrészt.

Puszta literek alapján kategóriájának egyik legkisebbike ez az 521 literes raktér

23

Puszta literek alapján kategóriájának egyik legkisebbike ez az 521 literes raktérGaléria: Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

Aztán ott van a váltó, ami fényéveket javult az előző generációhoz képest. Határozottabb megvezetésű, semmi lötyögés – már elég kevés hiányzik ahhoz, hogy a jobbak közé soroljam. Viszont a kuplung még mindig túl hosszú úton jár, és furán semmilyen a fogáspontja. Aki ezt szereti, csak azt mondja rá, hogy legalább kevésbé fáraszt a dugóban, de engem inkább zavart.

Alkatrész megnevezése Alkatrész márkája Alkatrész ára
Akkumulátor Exide 37 296 Ft
Levegőszűrő WIX 5 998 Ft
Pollenszűrő Würtemberg 5 922 Ft
Olajszűrő Mahle 5 773 Ft
Kettőstömegű lendkerék LUK 303 986 Ft
Lengéscsillapító (hátsó) Japanparts 17 989 Ft
Első fékbetét garnitúra Juratek 15 698 Ft
Turbófeltöltő Borgwarner-Schwitzer 325 989 Ft

Az 1,5-ös, K9K kódjelű dCi dízelmotorja már a sokadik fejlesztési évét tapossa, ebben az autóban 110 lóerős, és a 846-os alszámot viseli. Nekem ezekkel a motorokkal már jó ideje semmi bajom, hiszen csendesek és van egy elég erőteljes nyomatékcsúcsuk, ahol jól használhatóak. Ugyanez a helyzet a Mégane esetében is, egészen kellemesen el lehet vele járkálni, közben meg olyan földöntúli adatokat ír ki a fedélzeti komputer, hogy 3,8 litert fogyaszt városon kívül.

Érdemes ezt fenntartásokkal kezelni, a tulajdonosok szerint fél litert simán csal a rendszer, de még így is elég jó érték, főleg, hogy a korrigált adat városban sem lépi túl a 6 litert. Az Eco-gomb erre nincs nagy hatással, csak megváltozik az óracsoport témája, gyengére veszi a klímaberendezést, és olyan döglött lesz a gázreakció, hogy folyamatosan padlógázzal akarunk majd hajtani.

11 lóerős az erősebbik 1,5 dCi. Nem egy erőgép, de igazából el lehet vele lenni

23

11 lóerős az erősebbik 1,5 dCi. Nem egy erőgép, de igazából el lehet vele lenniGaléria: Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

Nyilván egy ilyen dízelnél idővel a szokásos drága alkatrészek (turbó, nagynyomású szivattyú, részecskeszűrő, kettős tömegű lendkerék) cseréjével is kell számolni, de olyan sok autóba szerelték ezt a motort, hogy mára viszonylag elfogadható szintre csökkentek az árak – persze nem ennél az újabbnál, mert ez is simán 330 ezer forintba kerül a kéttömegű. Rossz hír, hogy lassan kivezetik majd a K9K-t, helyette a 2020-as faceliftig az 1,6-os, R9M-et (130 és 160 lóerő) és az ebből továbbfejlesztett 1,7-es R9N-t (120 és 160 lóerő) lehet választani.

Nagy trükközés mehet a különböző piacokon a flottaátlagokkal és a helyi szabályozásokkal, igényekkel. Nálunk például most csak a K9K-t lehet kapni már 115 lóerő teljesítménnyel, akár EDC-váltóval, amely nem a legjobb duplakuplungos a piacon. Én biztos az 1,5-ös dCi-kre lőnék a használt Mégane IV-k közt, a többiekben változó geometriájú a turbó, az erősebbekben kettő is van belőle.

A kipróbált autónál a kötelező javításokat és cseréket nagyjából a gyári, 30 ezer kilométeres olajcsere-periódusra időzítették. Ennél azért érdemes sűrűbben szervizelni és kerülni a kétes származású üzemanyagokat, mert mindkét szabály megszegésével rengeteget ronthatunk az érzékeny üzemanyagrendszer életkilátásain. A hosszú életű dCi-k titkairól ide kattintva olvashat még többet.

Nekem kifejezetten tetszenek a kissé archaikus, alulra tett indexek. Kár, hogy ezektől megszabadultak a faceliftnél

23

Nekem kifejezetten tetszenek a kissé archaikus, alulra tett indexek. Kár, hogy ezektől megszabadultak a faceliftnélGaléria: Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

Benzines fronton meglepő módon még mindig akad 1,6-os szívó, Papp Tibi ki is próbálta, és igazából azt hozza, amit manapság egy ilyen motortól várunk: a környezetvédelmi normáktól fulladozva küzd az életéért, de kicsit forgatva azért használható, csak ne lepődjünk meg a 8-9 literes fogyasztáson. Szerencsére a turbósoktól sem kell tartani, hiszen egész jó hírük van, és nincs terrorizálás három hengerrel. Már jól viszi a Mégane-t az 1,2-es is (130 lóerő), az 1,3-as pedig kifejezetten dinamikus a maga 160 lóerejével.

Személyes kedvencem a 205 lóerős, M5M kódjelű 1,6-os, ami már a GT felszereltséghez jár, tehát van benne összkerékkormányzás (4Control) is. Ez persze még mindig nem a plafon, hiszen ott vannak az RS változatok 280-300 lóerővel. A használtpiac egyik sztárja mégsem ez, hanem idővel a plug-in hibrid változatok lehetnek, amelyek zöld rendszámot is kaphatnak.

Renault Mégane IV (2015-) visszahívási akciók:

  • Hiba a hátsó ajtó gyerekzárjában (2016.05.20-2016.07.18. közötti gyártás)
  • Erős gyorsításkor a szoftver nem nyomja ki eléggé a kuplungot, ami ettől túlmelegedhet, és az autó vészüzemmódba kapcsolhat (a gyártás megkezdésétől 2017. január 23-ig készült GT modellek)
  • Előfordulhat, hogy a hátsó kerékagy egyik csavarját nem húzták meg megfelelően, így rossz esetben akár kieshet a kerék (2016.02.01-17.)
  • Az első fékek csövei károsodhatnak, ami csökkent fékteljesítményhez vezethet (a gyártás megkezdésétől 2016.02.04-ig)
  • A hátsó ülés néhány csavarját nem minden esetben rögzítették megfelelően, ami így elmozdulhat vagy akár ki is eshet a helyéről egy ütközés esetén (2016.01.06-2016.02.11. közötti gyártás)
  • Az ABS/ESC modul hidraulikus része gyártáskor szennyeződhetett, így ezek a rendszerek nem feltétlenül működnek tökéletesen (2016.02.26-2016.04.22. közötti gyártás)
  • Hibás üzemanyagcső (2018.09.20-2019.06.20. közötti gyártás)
  • Hibás katalizátor (Palenciában 2019.06-26-2019.07.01 és 2019.10.23-2019.10.29. között gyártott autók)
  • Hibás olajnyomás tároló szelep (a gyártás kezdetétől 2019.05.06-ig gyártott autók)
  • Néhány alulméretezett kondenzátor meghibásodhat a hűtőventilátor, ami motortúlmelegedéshez vezethet (2018.09.13-2018.11.15. közötti gyártás)
  • Hibás elrendezés miatt elszakadhatnak az akkumulátor kábelei (a Palenciában 2018.02.01-2018.05.09. között gyártott RS modellek érintettek)
  • Rossz arányú gyújtókapacitás miatt baleset esetén probléma lehet a függönylégzsákok felfúvódásával (2016.09.29-2016.10.30. közötti gyártás)

Fiatal, modellciklusa közepén járó konstrukció ellenére már elég sok visszahívási akció volt a negyedik generációs Mégane-hoz. Ezeket leszámítva viszont elfogadható a hírneve, de nem makulátlan. Az igénytelen műbőr kárpitok elég hamar elkopnak vagy szakadnak és az említett stabilizátorpálca-gyengeségen felül is akadnak apróságok.

Örök Renault-probléma a néha rapszodikusan működő kulcs nélküli nyitás/zárás. Egy hét alatt én is belefutottam egyszer, ilyenkor az autó nem nyílik a zsebben hagyott kulccsal, csak akkor, ha megnyomjuk a gombot. Olyat is csinált, hogy látszólag bezárta magát (behajtotta a tükreit), de a kilincs meghúzására éktelen riasztósípolással nyílt ki az autó. Jellemző modern Renault-probléma a sípoló-nyikorgó hangot kiadó összkerékkormányzás, ami a GT modelleket érinti. Sajnos a vezetőülés kotyogása Népítélkezőink szerint szintén előforduló hiba – ilyen volt az előző Mégane is.

Ez a szörnyű műbőr egyik modern Renault-ban sem bírja nagyon sokáig

23

Ez a szörnyű műbőr egyik modern Renault-ban sem bírja nagyon sokáigGaléria: Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

A cikk írásának pillanatában nagyjából 100 darab Renault Mégane-t találtunk a használtautó hirdetési portálokon. Közülük természetesen az 1,6-os szívó benzinesek és az 1,5-ös dízelek sokat futott példányaiért kell a legkevesebbet fizetni, ezek már kicsivel 3 millió forint alatt elérhetőek. A szalonautó-kategória valahol ötmillió forint környékén kezdődik. Választásnál érdemes figyelembe venni, hogy a Renault 2 év kilométer korlátozás nélküli garanciát ad, ami tovább hosszabbodik 3 évvel, ha az autó ez alatt nem éri el a 150 ezer kilométert.

Kell a hatalmas Mégane felirat középen, máskülönben könnyen Talismannak néznénk

23

Kell a hatalmas Mégane felirat középen, máskülönben könnyen Talismannak néznénkGaléria: Használtteszt: Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.

Nem gondolom, hogy egy ilyen fiatal Mégane rossz vétel lenne egy ismert előéletű, vagy átvizsgálás után makulátlannak tűnő példány esetében, de a kategóriában elég sok olyan alternatíva van, amit szívesebben választanék.

A kicsit sótlanabb németek közül az Astrát fényévekkel jobb vezetni, és valahogy igényesebbnek is érződik. Örök benchmark a hetes Golf, bár a stílust persze ne abban keressék. A Kia Ceedtől sem fog felforrni a vérünk, de ügyesebben rugózik, és a most futó generáció egy másik színvonalat képvisel minőségérzet terén. És akkor nem beszéltünk még az abszolút kedvencemről, a Mazda3-ról, amely azon kevés modern átlagautók közé tartozik, amelyet tényleg igazán lehet szeretni. A Mégane egyértelműen a formájával és az árával adhatja el magát, hiszen jellemzően kevesebbet kérnek érte, mint az imént felsorolt konkurenseiért.

A műszaki adatokért kattintson ide!

   Renault Mégane IV Grandtour Intens Energy dCi 110 – 2017.
Üzemanyag gázolaj
Lökettérfogat (cm3) 1461
Hengerek száma/elrendezése 4/soros
Teljesítmény kW (LE)/1/perc 81 (110)
Nyomaték 260 Nm
Könyezetvédelmi besorolás Euro 6
Váltó 6 sebességes, kézi
Végsebesség km/óra 187 km/h
Gyorsulás 0-100 km/órára mp 11,6
Kombinált fogyasztás l/100 km 3,7
Saját tömeg kg 1400
Hosszúság mm 4626
Szélesség mm 1814
Magasság mm 1449
Tengelytáv mm 2712
Csomagtartó l 588
Tank mérete (l) 47
Újkori ár 6 449 000 Ft

A cikkben szereplő autót a CarNext by Leaseplan kínálatából választottuk. Ide kattintva kereshet még hasonló használt Renault Mégane-okat.

Teljes cikk a forrás oldalon

Címkék: hasznaltauto
Előző hír

Építsd meg te is a saját Ikarusodat!

Következő hír

Nem kell drágább, ha ilyen ütős a kínálat eleje – Teszt: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI LP Prime

admin

admin

Következő hír
Nem kell drágább, ha ilyen ütős a kínálat eleje – Teszt: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI LP Prime

Nem kell drágább, ha ilyen ütős a kínálat eleje - Teszt: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI LP Prime

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  • Felkapott
  • Hozzászólás
  • Legfrissebb
Autós és motoros rendezvények 2022-ben

Autós és motoros rendezvények 2022-ben

2022.01.04.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

2018.02.11.
Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

Döntés született a veszélyhelyzetről, így érinti a lejárt műszakisokat

2021.09.28.
Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

Újabb klasszikus nevet melegít fel a Ford

2020.07.16.
Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

Renault Mégane RS: van, hogy nem a teljesítmény az, ami igazán számít

0
Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

Ford EcoSport hazai menetpróba: élni tud a második eséllyel?

0
Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

Meglepetéssel nyit – BMW X2 hazai bemutató

0
BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

BMW 630d GT xDrvive teszt: Jónás mosolyog a bálna gyomrában

0
Mégis mi a fene történik a magyar utakon?

Mégis mi a fene történik a magyar utakon?

2022.08.11.
Lopott veteránokat törhettek rommá Angliában

Lopott veteránokat törhettek rommá Angliában

2022.08.11.
Álca nélkül: Ford Edge

Álca nélkül: Ford Edge

2022.08.10.
SUV-rekordot futott a Lamborghini a Pikes Peak-en, csak azt nem tudjuk, milyen autóval

SUV-rekordot futott a Lamborghini a Pikes Peak-en, csak azt nem tudjuk, milyen autóval

2022.08.10.

Friss Hírek

Mégis mi a fene történik a magyar utakon?

Mégis mi a fene történik a magyar utakon?

2022.08.11.
Lopott veteránokat törhettek rommá Angliában

Lopott veteránokat törhettek rommá Angliában

2022.08.11.
Álca nélkül: Ford Edge

Álca nélkül: Ford Edge

2022.08.10.
SUV-rekordot futott a Lamborghini a Pikes Peak-en, csak azt nem tudjuk, milyen autóval

SUV-rekordot futott a Lamborghini a Pikes Peak-en, csak azt nem tudjuk, milyen autóval

2022.08.10.
Autós Hírek

Autós Hírek összegyűjtve

Kategóriák

  • Forma-1
  • Hírek
  • Magazin
  • Motor
  • Sport
  • Tesztek
  • Veterán

Friss hírek

Mégis mi a fene történik a magyar utakon?

Mégis mi a fene történik a magyar utakon?

2022.08.11.

© 2021 Autós Hírek

No Result
View All Result

© 2021 Autós Hírek